مسابقه در المپیک 2020 توکیو در نسخه جدید سونیک + فیلم


مسابقه در المپیک 2020 توکیو در نسخه جدید سونیک + فیلم

شرکت سگا اعلام کرد که در حال ساخت نسخه جدید مجموعه سونیک است و این بازی در المپیک توکیو 2020 جریان خواهد داشت.

مسابقه در المپیک 2020 توکیو در نسخه جدید سونیک + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر گیمر‌ها از زمانی که به یاد دارند دو عنوان Mario و Sonic در عناوین بسیار زیادی با یکدیگر ادغام شده‌اند و هر دو شخصیت این دو بازی در عناوین زیادی با یکدیگر همراه بودند. اما اخیرا اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد ماریو و سونیک باز هم قرار است در عنوانی کراس اوور و در در المپیک توکیو ۲۰۲۰ با یکدیگر همراه شوند. این عنوان قرار است مانند نسخه‌های قبلی بازی‌های مشترک این دو شخصیت، در دو نسخه ۳ بعدی و ۲ بعدی ساخته شود و در آن تعداد زیادی از رشته‌های ورزشی وجود داشته باشد که گیمر به انتخاب خود می‌تواند وارد آن‌ها شود. همچنین طبق اعلام شرکت سگا در این بازی دو شخصیت NES و Genesis با یکدیگر درگیر خواهند شد که کمتر کسی فکر می‌کرد این انتخاب بیفتد.

مسابقه در المپیک 2020 توکیو در نسخه جدید سونیک + فیلم

اما طبق اعلام شرکت سازنده نسخه ۲ بعدی این بازی قرار است با بالاترین کیفیت طراحی شود و نسخه سه بعدی نیز احتمالا یکی از برترین عناوین سونیک ساخته شده توسط سگا باشد، ورزش‌هایی که قرار است در نسخه دو بعدی این بازی وجود داشته باشد شامل موارد زیر می‌شود:

100m 10m Platform (Diving) 400m Hurdles Gymnastics – Vault Judo Kayak Single (K-1) 1000m Long Jump Marathon Shooting – Trap Volleyball

در نسخه سه بعدی نیز موارد زیر وجود خواهند داشت:

100m 110m Hurdles 4 x 100m Relay Archery Badminton Boxing Canoe Double (C-2) 1000m Discus Throw Equestrian – Jumping Fencing Football (Soccer) Gymnastics – Floor Exercise Javelin Throw Karate – Kumite Rugby Sevens Skateboarding – Park Sport Climbing Surfing – Shortboard Swimming – 100m Freestyle Table Tennis Triple Jump

بیشتر بخوانید: دقت و عملکرد بالای مربیان در بازی NHL 20

بازی مذکور قرار است در ۵ نوامبر در آمریکا و در ۸ نوامبر در اروپا، به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار شود. در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر منتشر شده از نسخه جدید ماریو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403