روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه


روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه سلام همراهان همیشگی فراناز.امروز ما اومدیم با روش تهیه یه دسر عالی و خوشمزه که ممکنه هوس کنید و وقت و هزینه بیرون رفتن رو نداشته باشید پس بهتره تو خونه درستش کنید.پس با ما همراه باشید تا روش تهیه بستنی سرخ شده  رو بهتون آموزش بدیم. موادی که برای 4 نفر لازم دارید : 2 لیوان بستنی وانیلی 1 لیوان کورن فلکس «برشتوک»...

روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه

روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه

سلام همراهان همیشگی فراناز.امروز ما اومدیم با روش تهیه یه دسر عالی و خوشمزه که ممکنه هوس کنید و وقت و هزینه بیرون رفتن رو نداشته باشید پس بهتره تو خونه درستش کنید.پس با ما همراه باشید تا روش تهیه بستنی سرخ شده رو بهتون آموزش بدیم.

موادی که برای 4 نفر لازم دارید :

۲ لیوان بستنی وانیلی

۱ لیوان کورن فلکس «برشتوک»

۱/۲ قاشق چایخوری دارچین

۱/۳ لیوان پودر نارگیل

۱ قاشق چایخوری شیر

۱ عدد تخم مرغ

عسل به میزان لازم

روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه

روش تهیه بستنی سرخ شده در خانه

روش تهیه بستنی سرخ شده:

*ابتدا کورن فلکس را داخل کیسه ای بریزید و بکوبید تا خرد شود سپس با پودر نارگیل و پودر دارچین مخلوط کنید.

*سپس با استفاده از اسکوپ یا هر وسیله دیگری بستنی ها را به شکل گرد قالب بزنید و داخل سینی قرار دهید و حداقل به مدت 1 ساعت در فریزر بگذارید تا سرد و سفت شوند.

*بعد از آن تخم مرغ و شیر را مخلوط کنید و با چنگال بزنید تا کف کند، بستنی ها را از فریزر خارج کنید و به نوبت در تخم مرغ و سپس مخلوط کورن فلکس بزنید و تمام سطح بستنی را مفید بپوشانید و به مدت 3 ساعت داخل فریزر قرار دهید.

*و در آخر روغن را داخل ماهیتابه بریزید تا داغ شود سپس بستنی ها را از فریزر خارج کنید و سریع داخل روغن بیندازید تا سرخ شوند « برای هر بستنی 20 ثانیه زمان کافیست »، پس از آماده شدن میتوانید بستنی را همراه با عسل، خامه، سس شکلاتی و … سرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...