پس از رونمایی از کیت باشگاه شهر خودرو/حمیداوی: منتظر وضعیت ابراهیمی در قطر هستیم


پس از رونمایی از کیت باشگاه شهر خودرو/حمیداوی: منتظر وضعیت ابراهیمی در قطر هستیم

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با مدیر برنامه های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با مدیر برنامه های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، پس از برگزاری مراسم رونمایی از لباس اول تیم شهر خودرو در مشهد، انتقاداتی نسبت به عدم رونمایی از لباس دوم این تیم در مراسم رونمایی مطرح شد.

بر این اساس عصر امروز و با پیگیری های حمیداوی مالک باشگاه و رایزنی با شرکت آل اشپورت در خصوص تاخیر در آماده سازی کیت های دوم و سوم شهرخودرو ، این لباس ها در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار گرفت.

تیم شهر خودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم طی قرار دادی با شرکت آل اشپورت، تامین کلیه لباس های خود را به این شرکت سپرده است. در این راستا لباس اول تیم شهر خودرو به رنگ عنابی و لباس های دوم و سوم نیز به رنگ سفید و قرمز خواهد بود.

کیفیت لباس های شرکت آل اشپورت بر اساس نظر خواهی از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم شهر خودرو به شکل مطلوبی می باشد و شرکت آل اشپورت نیز در دوخت لباس های خود از فناوری پیشرفته ای بهره برده است که به بازیکنان در زمین مسابقه و در هنگام تعریق بدن کمک می کند تا هم دمای بدن را بالا نبرد و هم از سرعت بازیکن به لحاظ تغییر در وزن لباس ،کاسته نشود.

در این راستا فرهاد حمیداوی با اشاره به در پیش بودن لیگ نوزدهم اظهار کرد: خدا راشاکریم که توانسته ایم با کمک کادر فنی تیم خوبی را آماده کنیم و قطعا شهر خودرو رقیب سر سختی برای سایر تیم ها خواهد بود.
وی ادامه داد: نخستین بازی ما در لیگ مقابل تیم پیکان است. امروز با بازیکنان در محل تمرین صحبت کردم و به آنها گفتم که تمام توانشان را برای شادی دل مردم خراسان از همین هفته اول به کار بگیرند.
حمیداوی افزود: خوشحالیم که توانستیم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم و بازیکنان با کیفیت جدیدی را هم اضافه کنیم. لیگ برتر بالا و پایین های بسیار زیادی دارد اما ما می خواهیم به عنوان نماینده دیار امام رضا(ع) خودمان را در بالا نگه داریم که یقین دارم با تلاش همه اعضا تیم و دعای مردم خراسان و عنایت امام هشتم(ع) این اتفاق رقم خواهد خورد.
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان همچنین در خصوص انتقاداتی که به لباس این تیم شده است گفت: امیدوارم منتقدین ما کمی صبر کنند تا بازی ها شروع شود و لباس تیم را در زمین ببینند. ما فرصت کوتاهی برای برگزاری مراسم رونمایی از کیت باشگاه داشتیم اما همه مدیران میانی باشگاه تلاش کردند و ظرف ۷۲ ساعت این مراسم را شکل دادند.
وی اظهار کرد: ما به برخی از انتقادات توجه داریم و از آنها بهره بردیم، مثلا در رابطه با اینکه چرا لباس دوم تیم رونمایی نشد، حرف منتقدین درست بود. از همان لحظه به درخواست هواداران سریعا اقدام کردم و از مدیران شرکت آل اشپورت پیگیری کردم.
حمیداوی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، لباس دوم و سوم ما هم امروز به دستمان رسید و ما مشکلی بابت این موضوع نداریم. در خصوص کیفیت لباس ها نیز باید بگویم کمپانی آل اشپورت بهترین کیفیت لباس های خود را که با تکنولوژی پیشرفته ای دوخته شده، در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داده است. ما باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت لباس و طراحی آن دو مقوله جدا هستند. اما من هم از طرح لباس تیم و هم از کیفیت آن دفاع می کنم، تنها اشکال ما این بود که لباس ها دیر رسید و امکان چاپ لوگوی باشگاه و اسپانسر روی لباس ها به وجود نیامد.
مالک باشگاه شهر خودرو همچنین تصریح کرد: از هواداران پرشور مشهدی و خراسانی درخواست می کنم به حواشی نپردازند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما به عشق هواداران و مردم خراسان تیم خوبی را درست کردیم تا در لیگ نوزدهم بتوانیم دوباره لبخند را به ارمغان آوریم.
حمیداوی درخصوص جذب امید ابراهیمی هم گفت: ما با مدیر برنامه های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا