تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال برای کمک به باشگاه‌های بدهکار/ چک بدهید و از 50 درصد بازیکنان جدید استفاده کنید!


فدراسیون فوتبال برای کمک به باشگاه‌های بدهکار راهکار جدیدی ارائه داد.

تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال برای کمک به باشگاه‌های بدهکار/ چک بدهید و از 50 درصد بازیکنان جدید استفاده کنید!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله یک روز مانده تا آغاز نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، هشت باشگاه بدهکار یعنی پرسپولیس تهران، استقلال تهران، ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و شهر خودرو مشهد نتوانسته اند قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: برگزاری نشست هماهنگی مدیران برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر

درحالیکه از مدت‌ها پیش مسئولان کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال روی اجرای قانون ممنوعیت ثبت قرارداد‌های جدید باشگاه‌ها و جلوگیری از صادر شدن کارت بازی برای مربیان و بازیکنان جدید تیم‌ها خبر داده بودند، اما لحظاتی پیش ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال راهکار عجیب و جدیدی را به تیم‌های بدهکار برای استفاده از نفرات جدید طرح کرد.

او اظهار داشت: حدود ۲ ساعت پیش جلسه بسیار مهمی در دفتر رئیس فدراسیون با حضور مسئولان آن و سازمان لیگ انجام و تصمیم بسیار مهمی گرفته شد. قرار شد یک فرصت به باشگاه‌ها بدهیم و تمام تیم‌های بدهکار به میزان مبلغ بدهی شان به سازمان لیگ چک بدهند و در این صورت می‌توانند از ۵۰ درصد بازیکنان جدید خود استفاده کنند تا زمانیکه از کمیته تعیین وضعیت و انضباطی برگه تسویه حساب کامل بگیرند. این چک به صورت امانت و تضمین نزد سازمان لیگ باقی می‌ماند. باشگاه باید تا زمان سررسید این چک با طلبکارانش تسویه حساب کامل انجام بدهد. به صورت مثال اگر تیمی که این چک را به ما می‌دهد، هشت بازیکن جدید گرفته باشد می‌تواند تنها قرارداد چهار بازیکن را ثبت و از آن‌ها استفاده کند و پس از تسویه کامل بدهی هایش از سایر بازیکنان جذب شده استفاده کند.

بیشتر بخوانید: افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم با تکرار دیدار پایانی لیگ هجدهم

این تصمیم عجیب الزام‌های فدراسیون و سازمان لیگ را برای جلوگیری از ثبت قرارداد‌های جدید باشگاه‌های بدهکار زیر سوال خواهد برد و بار دیگر ثابت می‌کند مدیران فوتبال ما اقتدار لازم برای اجرای کامل قانونی که خودشان مصوب کرده اند ندارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال و لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن