حمایت از واحدهای تولیدی در زمره برنامه های اولویت دار مدیران باشد


حمایت از واحدهای تولیدی در زمره برنامه های اولویت دار مدیران باشد

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از مدیران استان خواست تا حمایت از واحدهای تولیدی را بیش از پیش در دستور کار خود قرار داده و آن را در زمره برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای تولیدی بازوان توانمند اقتصادی استان هستند که پویایی و فعالیت آنها باعث رونق تولید می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی به کل اقتصاد استان لطمه وارد می کند، افزود: وظیفه ما مدیران جلوگیری از ایجاد این آسیب ها و تلاش برای رفع موانعی است که بر سر راه این واحدها وجود دارد.

حاتمی همچنین با اشاره به اشتغالزایی واحدهای تولیدی، گفت: هر کدام از این واحدها ده ها و حتی ممکن است صدها نفر در آن مشغول به کار باشند که اگر به تعطیلی کشیده شده و یا مجبور باشد که با حداقل ظرفیت کار کند بخش عظیمی از نیروهای کار استان بیکار می شوند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هزینه ای که باید برای ایجاد فرصت شغلی تازه بپردازیم به مراتب بیشتر از هزینه ای است که باید برای رونق دوباره واحدهای تولیدی دارای مشکل پرداخت می شود بنابراین احیای این واحدها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای ویژه در هفته آینده برای آن دست از واحدهای تولیدی که با سازمان تامین اجتماعی به مشکل برخورده اند، خبر داد.

حاتمی در پایان گفت: همه باید کمک کنیم تا در سال رونق تولید حداکثر فشار به واحدهای تولیدی استان وارد و تا می توانیم باری از روی دوش آنها برداریم.

در استان کرمانشاه بالغ بر یک هزار واحد تولیدی صنعتی با حدود ۳۰ هزار ظرفیت شغلی وجود دارد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس