10میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس باشت هزینه شد


10میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس باشت هزینه شد

گچساران - ایرنا- مدیرآموزش و پرورش باشت گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون برای تجهیز مدارس این شهرستان هزینه شده است.

محمود نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار برای تجهیز مدارس باشت به انواع سیستم های سرمایشی،گرمایشی، رایانه و صندلی و دیگر تجهیزات آموزشی هزینه شده است.

وی بیان کرد: تاکنون بخشی از تجهیزات به مدارس تحویل داده شده و بقیه تا قبل از بازگشایی مدارس تحویل داده خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش باشت تصریح کرد: چهار طرح عمرانی حوزه آموزش شامل هنرستان تخصصی باشت، مدارس آیت الله حکیم،کوثر و الزهرا در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی میانگین ۶۰درصد در دست اجراست.

وی از اهدای یک قطعه زمین و مبلغ ۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی یک خیر برای ساخت دارالقرآن باشت خبرداد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سالن اجتماعات باشت از یک ماه پیش شروع شده عنوان کرد: این طرح نیز از نیازهای اساسی شهرستان بوده که در حال تحقق است.

نظری همچنین از در دست اجرا بودن تعمیرات برخی مدارس مناطق روستایی و شهری باشت خبر داد و افزود: این طرح ها تا ابتدای مهر آماده پذیرایی از دانش آموزان خواهد شد.

وی گفت: ۲کانکس برای تامین فضای آموزشی نقاطدور دست به این شهرستان اختصاص یافته و تامین کانکس برای چند نقطه دیگر در دست پیگیری است.

نظری از تلاش های فرماندار و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تقویت زیرساخت های آموزشی قدردانی کرد.

شهرستان باشت بیش از سه هزار و ۷۰۰ دانش آموز دارد.
شهرستان باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج، ۲۲ هزار نفر جمعیت دارد.

۸۱۴۳/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...