خود را از جامعه قرآنی جدا نمی‌دانیم


خود را از جامعه قرآنی جدا نمی‌دانیم

حجت الاسلام قمی در جمع فعالان قرآنی شیراز با بیان اینکه اگر نتوانیم سازمانی را هم‌عرض سازمان تبلیغات در کشور شکل دهیم قطعاً بخش‌های قرآنی را تقویت خواهیم کرد، گفت: خود را از جامعه قرآنی جدا نمی‌دانیم، وظیفه حمایت از قرآن راداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام‌ «محمد قمی» امروز (چهارشنبه ۳۰ مرداد) در جمع فعالان قرآنی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه نیاز به تشکیل دستگاه واحد ملی قرآنی در سطح کشور داریم، گفت: امیدواریم سازمان ملی برای فعالیت‌های قرآنی که دغدغه مقام معظم رهبری است شکل بگیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ضرورت تشکیل دستگاه واحد قرآنی در سطح کشور تاکید کرد و افزود: در صدد هستیم تا بتوانیم دستگاه واحد قرآنی را با رضایت مقام معظم رهبری تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم سازمانی را هم‌عرض سازمان تبلیغات در کشور شکل دهیم قطعاً بخش‌های قرآنی را تقویت خواهیم کرد، بیان داشت: خود را از جامعه قرآنی جدا نمی‌دانیم، وظیفه حمایت از قرآن راداریم.

حجت الاسلام قمی، بر کمبود بودجه فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم بودجه‌ای که به دفتر مقام معظم رهبری درخواست داده ایم به این نهاد اختصاص داده شود.

پایان پیام/663

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو