انواع مدل شال زنانه شیک جدید


مطلب انواع مدل شال زنانه شیک جدید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شال و  روسری یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها‌ در ایران و در تمام دنیا است که برند‌های معروفی همچون ورساچه، دیور و گوچی توجه خاصی به این اکسسوری دارند. با این حال تنوع خرید شال و روسری در ایران...

شال و روسری یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها‌ در ایران و در تمام دنیا است که برند‌های معروفی همچون ورساچه، دیور و گوچی توجه خاصی به این اکسسوری دارند.

با این حال تنوع خرید شال و روسری در ایران بسیار است و می‌تواند آیتم موثری در شیک پوشی شما باشد. در این مقاله به انواع مدل‌های شال خواهیم پرداخت. شایان ذکر است که از پرطرفدارترین مدل‌های شال می‌توان به شال لمه، شال گل‌دار، شال چروک، شال حریر، شال سنتی و … اشاره کرد.

شال لمه

در این یک سال اخیر شال لمه مورد توجه بسیاری از خانم‌های ایرانی قرار گرفته است. بافت لمه در تار و پود پارچه قرار دارد که جلوه براق و درخشانی به شال می‌دهد. با این حال در ساخت بعضی از پارچه‌ها اکلیل به کار رفته که ممکن است پس از مدتی از بین برود و اگر شال را بشویید دیگر درخشندگی و جلوه‌ی خود را از دست خواهد داد.

در ظاهر به نظر می‌رسد شال لمه کاملا مجلسی است، با این حال بسیاری از خانم‌های این مدل شال جذاب را در مهمانی‌های رسمی، غیررسمی و خیابان به سر می‌کنند. چرا که این شال در عین زیبایی کاملا خنک، نازک و سبک است که شما می‌توانید در فصل بهار و تابستان از آن استفاده کنید.

پیش از این گفتیم جنس شال لمه نازک است، در این صورت بهتر است این مدل شال را با دست و در دمای 30 دجه بشویید. همچنین توصیه می‌کنیم اتو را در دمای پایین تنظیم کنید تا به بافت شال‌تان آسیبی وارد نشود.

شال گلدار

شال گلدار جلوه‌ای از گل‌های فصل بهار و تابستان است که باعث جذابی چهره شما می‌شود که معمولا این مدل شال استایل کژوال و غیررسمی دارد که خانم‌ها در فصل بهار و تابستان استقبال خوبی از این مدل شال می‌کنند.

توصیه می‌کنیم شال گلدار را با مانتوهای ساده سِت کنید. همچنین شال ساده به همراه مانتو طرح‌دار ترکیب جذاب‌تری است. این مدل شال کژوال را می‌توانید با مانتوهای هنری بپوشید و جلوه‌ای نزدیک به هنر ایرانی داشته باشید.

شال حریر

انواع مدل شال زنانه شیک جدید

شال حریر بافت بسیار لطیف، نازک و خنکی دارد. در این صورت خانم‌هایی که می‌خواهند در فصل تابستان یک شال خنک سر کنند، شال حریر بهترین و مناسب‌ترین انتخاب تابستانه است.

در گذشته شال حریر را به عنوان یک اکسسوری در مراسم‌ یا شرایط رسمی به سر می‌کردند، اما در این روزها شال حریر در دو استایل رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجایی که حریر بافت نازکی دارد، توصیه می‌کنیم این مدل شال را با آب سرد بشویید و از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. در غیر این صورت می‌توانید شال حریر ظریف خود را با سرکه سفید بشویید.

شال پلیسه

شال پلیسه شبیه شال چروک است که خط‌های منظمی دارد که یک شال ساده نخی را به شال طرح‌دار و شیک تبدیل می‌کند. این مدل شال یکی از ترندهای سال 97 و 98 بوده است و همچنان در میان خانم‌ها طرفدار دارد، چرا که معمولا جنس این شال نخی و خنک است و در بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

پیش از این گفتیم معمولا جنس شال پلیسه نخی است و شستن این مدل شال بسیار ساده است و حتی شما می‌توانید با خرید شال پلیسه آن را با خیال راحت درون ماشین لباسشویی قرار دهید و نگران آسیب این مدل شال نباشید. با این حال هیچ‌گاه شال پلیسه را اتو نزنید، چرا که صاف می‌شود و مدل پلیسه یا طرح چروک خود را از دست می‌دهد و به یک شال ساده و صاف تبدیل می‌شود.

شال پلنگی

پیش از این طرح پلنگی بین خانم‌های مسن از محبوبیت بسیاری برخوردار بود و تقریبا در کمد هر خانمی مسنی یک لباس یا پیراهن پلنگی قرار داشت. با این حال این روزها طرح پلنگی نه تنها در میان خانم‌های مسن، بلکه در میان دختران جوان طرفداران بسیاری دارد.

در گذشته طرح پلنگی را با استایل رسمی سِت می‌کردند، اما این روزها دختران جوان علاقه بسیاری به استایل کژوال دارند و این مدل شال را با خرید مانتو اسپرت ترکیب می‌کنند.

شال پلنگی در رنگ شتری، کِرم، قهوه‌ای و مشکی در بازار موجود است و شما می‌توانید این مدل شال را به همراه کیف و خرید کفش زنانه مجلسی و اسپرت سِت کنید. همچنین با توجه به جنس شال می‌توانید در فصل سرد یا گرم به سر کنید.

شال سنتی

در چندین سال گذشته شال سنتی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. این شال با الهام از طرح‌ پارچه‌های قدیمی جلوه بسیاری جذابی دارد. با این حال معمولا شال سنتی را در مراسم‌های غیررسمی و با استایل کژوال ترکیب می‌کنند.

معمولا شال سنتی طرح شلوغی دارد و توصیه می‌کنیم این مدل شال را به همراه یک مانتو ساده به تن کنید. اگر مانتوی طرح‌دار را با یک شال سنتی بپوشید، جلوه شال‌تان از بین می‌رود. این اصل را به خاطر بسپارید، زیبایی در سادگی است.

شال خال‌خالی

شال خال‌خالی یکی از ترند‌های اصلی مد تابستان امسال بود که در دو مدل خال‌های کوچک و بزرگ در بازار به فروش می‌رسد. یکی از پرطرفدارترین رنگ شال خال‌خالی سفید و مشکی است، با این حال رنگ‌های دیگر این مدل شال را می‌توانید در با لباس یا مانتوی مورد علاقه خود سِت کنید.

حتی اگر شال خال‌خالی‌تان سفید بود، هیچ‌گاه آن را با مواد شوینده‌ای که حاوی سفیدکننده است نشویید. همچنین شال ‌خال‌خالی پلیسه را پس از شستشو اتو نزنید تا نظم چروک‌های یکدست شال از بین نرود.

پایان رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد