آغاز عملیات اجرایی ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در بندرعباس


آغاز عملیات اجرایی ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در بندرعباس

عملیات اجرایی ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در منطقه آزادگان شهر بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر « محمد عبادی » در این آیین ضمن تبریک روز جهانی مسجد، گفت: شهر بندرعباس به نسبت جمعیت، با کمبود مسجد و فضای مذهبی روبروست.

وی با اشاره به توصیه های بزرگان دین اسلام در حسنات مشارکت در امر مسجد سازی، افزود: مردم نیز باید در ساخت مسجد و فضا‌های مذهبی مشارکت فعال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در صورت پرداخت هزینه‌های ساخت مسجد از سوی خیرین، باز هم باید عامه مردم در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

وی یکی از مشکلات اداری در ساخت مساجد و فضای مذهبی را صدور مجوز‌ها و تغییر کاربری دانست و تاکید کرد: پروسه دریافت مجوزها بسیار زمان بر است و مسئولان باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

« محمود صادقی »، رئیس هیات امنای مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) نیز گفت: این مسجد در زمینی به مساحت ۶۶۰ متر و با زیربنای ۳۴۰ متر در دو طبقه ساخته می شود.

وی، اعتبار ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) را شش میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: این مسجد با مشارکت اهالی، خیرین و دفتر امام جمعه بندرعباس تا سال آینده احداث می‌شود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟