معضلات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با ابزار هنر قابل کاهش هستند


معضلات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با ابزار هنر قابل کاهش هستند

یاسوج- ایرنا- رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معضلات فرهنگی و اجتماعی رایج در این استان با استفاده بهینه تر از ابزار هنر قابل کاهش هستند.

محمدشریف اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش عمده ای از مشکلات کنونی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های گوناگون ریشه فرهنگی دارند.

وی افزود: باید با مسأله شناسی فرهنگی این آسیب ها، معضلات و مشکلات را در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و با آنها مقابله اساسی کرد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سایر راهکارها برای کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی رایج در این استان مقطعی خواهند بود.

اسلامی عنوان کرد: نمی توان مسائلی که در کهگیلویه و بویراحمد ریشه فرهنگی و اجتماعی دارند را به شیوه ای غیر از ابزار هنر درمان کرد.

وی ابراز داشت: ابزار هنر به دلیل ماندگاری و اثرگذاری لازم و داشتن ظرفیت بالای ارتباطی با مخاطبان می تواند زبانی رسا و مفید برای انتقال یک پیام فرهنگی و اجتماعی به جامعه هدف باشد.

اسلامی با اشاره به گسترش روزافزون انواع آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از ویژگی های مهم هنر متعهد و مردمی داشتن مسئولیت نسبت به جامعه است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس حوزه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد هر کجا نیاز باشد ورود کرده و با کمک ابزار هنر و ظرفیت چشمگیر هنرمندان برای تعالی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان