ماشین یخساز آرمینکو و قیمت آن


ماشین یخساز آرمینکو و قیمت آن

شرکت فنی و صنعتی آرمینکو (سهامی خاص) در سال 1349 در تهران تاسیس و با بهره گیری از نیروهای مهندسی کارآمد و با تجربه، فعالیت خود را با طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه آغاز نمود.

سپس تحقیقات و مطالعات وسیعی در جهت تولید فریزرهای آزمایشگاهی با دمای 80- و 50- درجه سانتی گراد صورت گرفته و این محصولات نیز از دو دهه گذشته با موفقیت به خط تولید آرمینکو افزوده شدند.

اکنون تولید ماشین های یخساز حبه ای ، پولکی و پودری در ظرفیت های مختلف؛ انواع آون، فریزر و محفظه های آزمایشگاهی، کشورمان را از واردات این اقلام بی نیاز نموده است. با تکیه بر تجارب ارزشمند تولید، اینک چمبرهای حرارتی، برودتی، شرایط محیطی، فشار، خلاء ؛ دستگاه های شبیه ساز و دقیق آزمایشگاهی در زمره تولیدات این شرکت قرار دارند.

دستگاه های تولیدی آرمینکو با تمرکز بر کیفیت و در نظر گرفتن استانداردهای معتبر بین المللی ساخته شده و از دقت بالایی برخوردارند و در تمام مراحل ساخت، فرآیند کنترل کیفیت روی محصولات صحه گذاری می شود. در این راستا شرکت در سال 1388 موفق به اخذ گواهینامه های ایزو 9001:2008 و 13485:2003 و در سال 1397، 18001:2015 و 14001:2007 نیز گردید.

اینک در بسیاری از وزارت خانه ها، مراکز نظامی و تحقیقاتی، ادارات، کارخانجات، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، پروژه های بزرگ زیر ساختی و ساختمانی، صنایع شیلات و به طور کلی در سراسر کشور از تولیدات این شرکت بهره برداری می گردد.

قابل ذکر است تمامی دستگاه های آزمایشگاهی آرمینکو، پس از اخذ گواهی کالبیراسیون از سازمان های زیربط، به مشتریان محترم ارائه خواهند شد.

فریزرهای آزمایشگاهی با دمای زیر صفر یا محفظه های فوق سرد عموماً دارای سه رنج دمایی 40- ، 60- و 80- درجه سانتی گراد می باشند و به طور گسترده در آزمایشگاه های پزشکی، داروسازی، دانشگاه ها، صنعت، ساختمان و غیره استفاده می شوند؛ نکته ای که سبب تمایز دستگاه های آزمایشگاهی صنعتی و پزشکی می شود؛ دقت یکنواختی و پایداری دمای آنهاست؛ که به طور کلی به سه نوع 5/0± ، 2± و استاتیک تقسیم می شوند. از فریزر با دقت قابل پایش و دقیق، جهت انجام تست های صنعتی مانند تست قطعات مختلف صنعتی و از فریزر استاتیک جهت نگه داری مواد در دمای مشخص استفاده می شود.

چمبر حرارتی و برودتی محفظه ای است که یک فریزر و یک آون آزمایشگاهی را در خود جای داده است و هم ارز می توان تست های با دمای پایین و دمای بالا را به وسیله آن انجام داد. محدوده دمایی این دستگاه ها در دمای گرم تا 250+ درجه سانتی گراد و در دمای سرد تا دمای نهایی 80- درجه سانتی گراد می باشد؛ از این دستگاه ها جهت انجام تست های کیفی و رصد استانداردهای متفاوت آزمونه استفاده می شود.

محفظه تست شرایط محیطی محفظه ای دارای پایش پارامترهای سرما، گرما و رطوبت جهت انجام آزمایش های شرایط محیطی در الکترونیک و مخابرات، صنایع برق، لوازم خانگی، مواد شیمیایی و ساختمانی و .... . تقسیم بندی این نوع از دستگاه ها شامل سرد و گرم و رطوبت و گرم و رطوبت است. رنج دمایی این دستگاه برای دستگاه های دمای سرد و گرم و رطوبت شامل 120+/40- و 120+/70- درجه سانتی گراد و برای دستگاه گرم و رطوبت از دمای محیط الی 120+ درجه سانتی گراد می باشد. رطوبت دستگاه 10 الی 98 درصد و یکنواختی و پایداری رطوبت کمتر مساوی 4± درصد است.

آون آزمایشگاهی یا محفظه دمای بالا شامل رنج دمایی از دمای محیط الی 120+ ، 160+ و 250+ می باشد و صرفأ محفظه ای است با دمای گرم جهت انجام تست های صنعتی و استقامتی در حرارت بالا. به صورت روتین دقت یکنواختی و پایداری دما در این دستگاه ها کمتر از 1± درجه سانتی گراد بوده و در محدوده دستگاه های آون فوق دقیق طبقه بندی می شوند.

محفظه شوک دمایی در اصل یک چمبر حرارتی برودتی با قابلیت پایش نرخ کاهش یا افزایش دما جهت ایجاد شوک به نمونه مورد آزمایش است. در این محفظه به علت تغییرات دما از دمای سرد به گرم یا بالعکس با سرعت بالا به قطعه مورد تست، شوک وارد می گردد و میزان استقامت آزمونه در برابر این تغییر ناگهانی دما سنجیده می شود. رنج دمایی در سرما از 40- الی 70- درجه سانتی گراد و در گرما تا 250+ درجه سانتی گراد می باشد. پایش هم زمان نرخ کاهش و افزایش دما جهت انجام فرآیند شوک در این دستگاه ها به خوبی انجام می پذیرد و کاربر به راحتی می تواند گزارش های صادره و مشاهدات فیزیکی و شیمیایی را رصد کند.

وان مایع آزمایشگاهی در اصل چمبر حرارتی برودتی است که به جای هوا با مایع کار می کند؛ در کل به محفظه ای اطلاق می شود که دارای مخزنی است جهت ورود مایعاتی نظیر الکل و یا روغن سیلیکون که در دمای زیر صفر منجمد نمی شوند. رنج دمایی این وان ها 40- ، 60- و 80- درجه سانتی گراد می باشد. از این دستگاه به صورت روتین جهت تست ضربه یا شوک لحظه ای به نمونه استفاده می گردد.

ماشین یخساز حبه ای با مصرف انرژی و دریافت آب تولید یخ می کند. یخساز حبه ای نیز به همین شیوه یخ حبه ای یا مکعبی کوچک تولید نموده که مصارف خوراکی و بهداشتی دارد. لازم به ذکر است کیفیت آب در تولید یخ بهتر قطعاً مؤثر است. ظرفیت تولید یخ دستگاه های یخساز حبه ای آرمینکو 120 و 300 کیلوگرم یخ در 24 ساعت می باشد.هم چنین یخساز حبه ای رایج ترین نوع ماشین یخساز می باشد.

یخساز پودری آرمینکو ظرفیت تولید 60 و 100 کیلوگرم یخ پودری در طی یک شبانه روز را دارا می باشد. بیشترین کاربرد یخ پودری در آزمایشگاه ها و پس از آن در صنایع پزشکی، شیلات، دامداری و ... است و برای مصارف تست، خنک کاری و نگهداری آزمون مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت یخساز در شرکت آرمینکو نسبت به کارایی و حجم یخ تولیدی متفاوت می باشد؛ ماشین یخساز تجاری قیمت مناسب تری نسبت به ماشین های یخسازی صنعتی دارند.

نرم افزار ماشین های یخساز آرمینکو و همین طور محفظه های آزمایشگاهی و صنعتی، نتیجه سال ها بررسی و طراحی مهندسین این شرکت بوده و در فواصل زمانی مشخص مورد بازنگری و بهینه سازی قرار می گیردند.

محفظه های تحقیقاتی و خاص شامل اتاق های بزرگ تست، محفظه خلأ، چمبر آسانسوری، محفظه قابل جابه جایی، چیلر با دمای پایین، سیستم هوای فشرده با دمای پایین، چمبر ضد انفجار و چمبر حرارتی برودتی قابل برنامه ریزی از جمله دیگر تولیدات آرمینکو در زمره طراحی و تولیدات خاص می باشد. در زمینه طراحی و تولید محفظه ها بسته به سفارش و استاندارد های مورد لزوم مشتری هیچ محدودیتی برای تیم فنی آرمینکو وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد