دنبال تفریح رایگان دبی می گردی؟


شاید شما هم آن دسته از افرادی باشید که به دنبال هیجان در زندگی خود هستید. افرادی که در

شاید شما هم آن دسته از افرادی باشید که به دنبال هیجان در زندگی خود هستید. افرادی که در تور دبی شرکت می کنند، از امکاناتی برخوردار می شوند که درحقیقت این امکانات برایشان رایگان تمام می شود.

بسیاری از تفریحات در کشورمان یا هزینه بالایی دارد یا اصلا امکان آن وجود ندارد. برای تفریحاتی مانند اسب سواری ، شتر سواری ، دوچرخه سوراری و بسیاری از تفریحات این چنینی زیرساخت مناسبی وجود ندارد.

به همین علت مکان هایی که برای چنین تفریحاتی در نظر گرفته شده بسیار اندک است. همین امر موجب افزایش هزینه در تفریحاتی از این قبیل در کشور می شود.

تا بحال بدون پول شتر سواری کرده اید؟

شاید تا بحال به مسافرت به کشورهای همسایه فکر نکرده باشید. سفر به خارج از کشور همیشه برایتان غیر قابل دسترس و بیشتر مانند یک رویا بوده است.

اکنون زمان آن رسیده برای یک بار هم که شده به این رویا رنگ حقیقت بپوشانید. شما بسیار خوش شانس هستید چون یک قدم از ساکنین کشورهای دیگر جلوتر هستید. یکی از زیباترین و مرفه ترین شهرهای دنیا در نزدیکی ما قرار دارد.

شهر دبی دارای امکانات بسیاری در زمینه گردشگری می باشد. از این رو برخی امکانات را به صورت رایگان در اختیار توریست ها قرار می دهد. قیمت تور دبی نسبت به شهرهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

دنبال تفریح رایگان دبی می گردی؟

آیا هزینه مسافرت به خارج از کشور زیاد است؟

برای اینکه با حداقل هزینه به دبی یا هر شهر خارجی دیگر سفر کنید بهتر است در تورهای مسافرتی ثبت نام کنید. به این ترتیب شما یک سفر رویایی را تجربه می کنید.

این نکته را فراموش نکنید : مبلغی که برای شرکت در تور دبی پرداخت می کنید در مقابل مزایا و امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد بسیار ناچیز است.

که برخی از آنها به شرح زیر است:

استفاده رایگان از بهترین پیست های دوچرخه سواری .امکان شتر سواری و اسب سواری رایگان.امکان بازدید از مسابقات شتر سواری که دارای هیجانی بی نظیر است.بازدید رایگان از حیات وحش راس الخور، با بیش از 60 گونه پرنده، انواع آبزیان، فیلامینگوها موجود در تالاب.استفاده از خط ساحلی با انواع امکانات از جمله دوش رایگان.بازدید از منطقه دبی کرییک و آل سیف .

این منطقه دارای قدمت چندین ساله بوده و شما می توانید نمایی از تجارت سنتی دبی را در حال حاضر مشاهده کنید. در گذشته در این مکان صید مروارید انجام می گرفت.

برگزاری کلاس های یوگا در 5 قسمت از شهر به صورت رایگان. البته خدمات ورزشی رایگان دیگری نیز وجود دارد.بازدید از دریاچه عشق به صورت رایگان. پیشنهاد میکنیم زوج های جوان و افرادی که روحیه لطیفی دارند حتما از این دریاچه مصنوعی بازدید کنند.

دنبال تفریح رایگان دبی می گردی؟

یکی مکانهایی که بسیاری از گردشگران برای دیدن آن به دبی می آیند، مراکز خرید بسیار بزرگ آن می باشد. از عروف ترین آن ها می توان دبی مال را نام برد. این مراکز دارای امکاناتی می باشند که دیدن آنها انسان را به وجد می آورد.استفاده از استخر رایگان در بارستی (یکی از بارهای دبی). این مجموعه در طبقه زیرین خود استخرهایی افتتاح کرده که برای عموم رایگان است.می توانید مقداری از وقتتان را در یکی از شاهکارهای مهندسی جهان یعنی پالم جمیرا بگزرانید.بازدید از باغ السرکال دبی که موزه فرهنگی هنری مدرن دبی محسوب می شود.با بازدید از منطقه الفاهیدی که دارای رستوران ها ، کافه ها و کارگاه هایی می باشد که می توانید به گذشته دبی سفر کنید. این کان در گذشته مرکز تجارت مروارید بود ولی هم اکنون به موزه تبدیل شده است.بازدید از مدرسه آل احمدیه اولین مدرسه این شهر که فقط برای پسرها بنا شده بود.می توانید اطلاعات ارزنده ای در مورد شتر و نقش آن در زندگی مردم عرب را با بازدید از موزه شتر بدست بیاورید.با وجود کویری بودن شهر دبی این شهر دارای پارک ها و فضای سبز غافلگیر کننده ای می باشد. می توانید همراه خانواده لحظات خوشی را این فضاها سپری کنید.

چرا تور دبی؟

آنچه در بالا ذکر شد تنها گوشه کوچکی از امکانتی بود که به صورت رایگان در شهر دبی در اختیار توریست ها قرار می گیرد. مسلما با مسافرت به این شهر مشتاق می شوید که از جاذبه ها و امکانات تفریحی غیر رایگان نیز استفاده کنید. در ادامه برخی را معرفی می کنیم.

استفاده از پیست اسکی در مرکز خرید دبی مال.بازدید از بزرگترین آکواریوم در دبی مال.تفریحات کویری در بیابان های غرب دبی، مانند دوچرخه سواری، موتورچهار چرخ، سافاری دربیابان.پارک آبی آکواونچر آتلانتیس.استفاده از پارک های آبی و تفریحات آبی دیگر همچون غواصی ، جت اسکی و...بازدید از موزه ها و بنا های تاریخی.

چنانچه قصد مسافرت به یک شهر خارجی با کمترین هزینه را دارید ، پیشنهاد می کنیم با شرکت در تور دبی به شهری که هم از لحاظ مسافت نزدیک بوده و هم یکی از بهترین شهرهای مدرن دنیاست، یعنی دبی سفر کنید.

اگر به دنبال یک تور مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از تور دبی گشت نوید است.

گشت نوید: 22332753

www.gashtenavid.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا