دستگاه سورت پلاس، ابزار مدرن در صنعت سنگ ساختمانی


یکی از مواردی که به طور طبیعی زیبایی را به ذهن متبادر می کند هارمونی در رنگ و طرح است که اگر به طبیعت خلقت خداوند متعال نگاه کنیم در تمامی قسمت ها هارمونی را مشاهده می کنیم.

هر جایی که انسان در طبیعت دست اندازی کرده است هارمونی را بر هم زده و زیبایی طبیعی که نشانه قدرت لایزال الهی است را دستخوش کاستی کرده است.

هیچ وقت انسان به خودی خود موفق نشده یک زیبایی هارمونیک در مصنوعات خود ایجاد کند. البته در این راه تلاش های زیادی توسط انسان انجام شده که اغلب نتیجه چندان رضایت بخشی نداشته است.

از این رو انسان برای حفظ زیبایی هارمونیک سعی می کند در تولید مصنوعات خود بیشترین الهام را از طبیعت برده و وقتی از متریال طبیعی در مصنوعات خود استفاده می کند نیز تا حد ممکن سعی می کند هارمونی طبیعی آن ها را تا حد ممکن حفظ نماید.

یک مثال بارز در مورد سنگ های ساختمانی این است که وقتی این سنگ ها از دل کوه خارج می شوند و در کارخانه سنگ به صورت ورق های اسلب در می آیند دارای رگه های رنگی زیادی هستند که البته دارای هارمونی بوده و به شدت زیبا هستند.

 دستگاه سورت پلاس، ابزار مدرن در صنعت سنگ ساختمانی

وقتی سنگ ها جهت استفاده در ساختمانها به قطعات کوچک تر تقسیم می شوند ، باید از نظر دسته بندی رنگ ها سورت شوند که این کار به شدت سخت و طولانی و همچنین دارای درصد خطای بالا است.

دستگاه سورت پلاس ، ابزار مدرن در صنعت سنگ ساختمانی یک ابداع ایرانی است که توسط شرکت نگین ارم تولید کننده سنگ دهبید اختراع شده و یک اختراع ثبت شده بر اساس دانش روز بین المللی به شمار می رود.

گروه نگین ارم تولید سنگ دهبید شایان را با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بهترین متخصصان ایرانی، از سال 1367 شروع کرده و در طول زمان با به روز کردن امکانات خود موفق شده سرعت و کیفیت تولید سنگ ساختمانی را همراه با بهره وری و راندمان کار، به شدت بالا ببرد.

به همین دلیل قیمت سنگ های این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت آن ها بسیار مناسب است.

برنامه نویسان و کارشناسان فنی شرکت نگین ارم در طول 3 سال موفق شدند دستگاه سورت پلاس را برای سورت رنگ سنگ ها با سرعت و دقت بالا ساخته و در سال 1394 گواهی ثبت اختراع را نیز دریافت نمایند و این شرکت به صورت انحصاری صاحب امتیاز این دستگاه پیشرفته می باشد.

سنگ هایی که توسط دستگاه سورت پلاس شرکت نگین ارم سورت می شوند پس از نصب در پروژه ساختمانی به شکل قابل توجهی با هم هماهنگی بوده که همین مورد زیبایی مثال زدنی به پروژه ساختمانی خواهد داد.

تقریبا می توان گفت هماهنگی سنگ ها با استفاده از این دستگاه در حد 100 درصد است که واقعا یک افتخار ملی برای ایران محسوب می شود.

 دستگاه سورت پلاس، ابزار مدرن در صنعت سنگ ساختمانی

شرکت نگین ارم بهترین سنگ های ساختمانی را با بالاترین کیفیت و در رنگ های مختلف با بهترین ماشین آلات روز اروپایی در ابعاد مختلف برش داده و از کوچک ترین سایز تا 220 در 320 سانتی متر به بازار ارائه کرده و کلیه نیازهای صنعت ساختمان را تامین می کند.

با مشاهده سایت گروه تولیدی معدنی نگین ارم می توانید تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسب ترین گزینه را برای خرید انتخاب فرمایید.

همچنین کارشناسان این گروه تولیدی از طریق شماره های زیر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

برای مشاهده آدرس کارخانه سنگ دهبید – معدن سنگ دهبید - نمایشگاه شمس آباد - دفتر مرکزی و نمایشگاه شریعتی به سایت نگین ارم مراجعه کنید.

تلفن تهران: ۱۶۱۸

تلفن شهرستان ها: ۰۲۱۲۲۲۲۷۸۹۹

negineram.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!