گرما هم مانع سفر مسوولان نمی‌شود


گرما هم مانع سفر مسوولان نمی‌شود

بندرعباس - ایرنا - مسوولان در سال های گذشته فصل های پاییز و زمستان را برای سفر به هرمزگان و استان های جنوبی و 6 ماه اول سال را به استان های شمالی سفر می کردند که امسال این تابو شکسته شد.

شرایط آب و هوایی گرم و شرجی هرمزگان در فصل های بهار و تابستان باعث شده بود مسوولان 6 ماه اول سال را برای سفر به این استان ترجیح ندهند و از هوای خنک و دلپذیر استان های شمالی بهره ببرند.

اما 6 ماه دوم سال رفت و آمدهایشان به هرمزگان رونق می گرفت و سمینارها و همایش های فراوانی هم در این استان برگزار می شد به گونه ای که این فصل ها را فصل بهار همایش های هرمزگان می خوانند و به حضور وزیر و وکیل و معاون وزیر و رییس سازمان‌های کشوری در اینجا عادت کرده بودیم.

اما اگر امسال روند حضور مسوولان کشوری به هرمزگان را بررسی کنیم متوجه می شویم که باید عادت خود را تغییر دهیم و دراین مدت شاهد حضورها مسوولان کشوری بودیم.

حداقل افزون بر ۲۰ مرتبه خبرهای حضور مسوولان کشوری در کمتر از ۴۷ روز ( از ابتدای تیر تا کنون) بر روی خروجی های خبرگزاری‌های فعال در هرمزگان منتشر شده که در بین آنها از وزیر تا نمایندگان مجلس و معاون وزیر و رییس سازمان قابل رصد هستند.

وزیر راه و شهرسازی در نیمه مرداد برای بهره برداری از 2 طرح بزرگ بندری شامل شناور مسافری جدید (الماس قشم یک) و ۱۵ دستگاه ترانستینرهای ساخت ایران درهرمزگان حضور یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابتدای مرداد در سفری 2 روزه با حضور در هرمزگان ضمن اعطای حکم رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان با فعالان این استان دیدار کرد و به گفت و گو پرداخت.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در 20 تیر با حضور در این استان ضمن گفت و گو با فعالان اقتصادی هرمزگان، هدف از حضور خود در بندرعباس را تسهیل در روند ترخیص کالاها در بنادر و گمرک هرمزگان و جلوگیری از انباشت کالاها در انبارهای بنادر عنوان کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در 6 و هفت تیر هم با حضور در این استان از وضعیت مناطق آلوده به آفت ملخ صحرایی در شهرستان‌های جاسک و سیریک پرداخت.

معاون وزرا هم در این سفرها سهم داشتند که می توان به حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 31 تیر و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در 28 مرداد اشاره کرد.

علاوه بر این ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به این استان سفر کردند که قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در ۱۲ تیر به مناسبت شهادت مسافران پرواز ۶۵۵ اشاره کرد.

اگرچه مسوولان در سال های قبل برای افتتاح طرح های هفته دولت به این استان سفر می کردند ولی حضور امسال‌شان در حالی است که هنوز این هفته آغاز نشده است.

۳۲۱۹/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر