یک زورگیری در خرم آباد ناکام ماند / اقدام سریع پلیس و دستگیری شرور


یک زورگیری در خرم آباد ناکام ماند / اقدام سریع پلیس و دستگیری شرور

زورگیر شرور که قصد سرقت جواهرات، محتویات کیف دستی و تلفن همراه یک زن خرم آبادی را بسرقت ببرد ناکام ماند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، زورگیر شرور که قصد سرقت جواهرات، محتویات کیف دستی و تلفن همراه یک بانوی میانسال را در خیابان بعثت خرم آباد داشت، توسط عوامل پلیس کلانتری ۱۵ این شهر دستگیر شد.

« ا.ب» از فعالین حوزه رسانه به خبرآنلاین در خرم آباد گفت: جهت خرید به یکی از فروشگاه های خیابان بعثت شیرخوارگاه مراجعه کردم که به یکباره درخواست کمک بانوی میانسال را شنیدم.

فرار زورگیران با ورود فعال رسانه

وی افزود :بلافاصله به کانون زورگیری نزدیک شدم و دیدم که ۴ جوان شرور به بانوی میانسال یورش برده اند و قصد سرقت اموال وی را دارند، لذا وارد عمل شدم و با اقدامات بازدارنده، ۳ جوان شرور متواری و یک تن از آنان پس از درگیری فیزیکی با بنده پا به فرار گذاشت اما، حین درگیری تلفن همراه وی را توقیف و در اختیار عوامل پلیس قرار دادم.

«ا.ب» ادامه داد : کارشناسان کلانتری ۱۵ خرم آباد نیز پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه شرور فراری، با منزل وی تماس گرفتند و مشخصات و آدرس منزل او را با ترفندهای پلیسی کشف کردند.

این فعال رسانه ای، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و اقدام سریع پلیس، حکم ورود به منزل شرور فراری صادر و عوامل پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و جوان شرور را دستگیر کردند.

وی در تشریح کلیات این زورگیری خیابانی، گفت: بانوی میانسال در معیت همسر و فرزند دختر خود در خیابان بعثت خرم آباد بودند که به یکباره ۴ جوان شرور به زن میانسال یورش می برند، همسر این زن اعلام کرد که حدود ۱۰ متر با همسر خود فاصله داشته اند و همین امر باعث شده تا ۴ جوان شرور احساس کنند که زن میانسال به تنهایی در نیمه شب در حال عبور است.

بانوی میانسال جواهرات زیادی در دست داشت

«ا.ب» گفت: بانوی میانسال جواهرات زیادی در دست داشت و به عقیده من همین امر باعث تشویق ۴ شرور برای یورش به وی شده بود چراکه آثار به جای مانده از تلاش افراد شرور نشان می داد که سعی داشته اند تا جواهرات دست وی را بریده و به سرقت ببرند.

خبرآنلاین لرستان این اقدام شایسته همکار رسانه ای و عوامل فرماندهی انتظامی خرم آباد در نجات جان بانوی خرم آبادی و دستگیری زودهنگام فرد شرور را ارج نهاده و جزئیات حادثه را پیگیری خواهد کرد.

46

کد خبر 1291812

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک