بصیرت‌افزایی به ولایت و امامت را در خود افزایش دهیم


بصیرت‌افزایی به ولایت و امامت را در خود افزایش دهیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی گفت: عید غدیر از مهم‌ترین اعیاد و روز ولایت و رهبری مولای متقیان است. لذا باید اندیشیدن در یافتن الگوهای اسلامی، معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی نسبت به ولایت و امامت را در وجود خود افزایش دهیم.

بصیرت‌افزایی به ولایت و امامت را در خود افزایش دهیم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم گرامیداشت سالروز عید غدیرخم به همت ستاد غدیر کوهبنان همراه با اولین یادواره شهدای غدیر و برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور جمعی از مسئولان، 29 مردادماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان، ضمن تبریک عید ولایت با استناد به آیات و روایات، گفت: باید ارتباط قلبی با حضرت ولی‌عصر(عج) پیدا کنیم و این روز با عظمت را به محضر حضرت و نائب برحقش مقام معظم رهبری و تمامی شیعیان عالم تبریک بگوییم.
وی ادامه داد: عید غدیر از مهم‌ترین اعیاد و روز ولایت و رهبری مولای متقیان است. لذا، باید اندیشیدن در یافتن الگوهای اسلامی، معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی نسبت به ولایت و امامت را در وجود خود افزایش دهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان افزود: حضرت علی(ع) در سه جا هم وزن توحید و نبوت در قرآن معرفی شده‌اند. لذا، در دهم هجرت در چنین روزی از سوی نبی مکرم اسلام(ص) به مردم عالم به‌ عنوان وصی، جانشین و امام معرفی شد.
وی اظهار کرد: کسی که ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) را قبول ندارد در حقیقت رسالت پیامبر اعظم(ص) را قبول ندارد در حالی که همواره حق و حقیقت مولای متقیان است.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: اسلام برای جز جز زندگی ما برنامه دارد، تلاش کنیم همواره ولایت‌مدار باشیم و در برابر دشمنان با صلابت و اقتدار قرار بگیریم .
وی تصریح کرد: در حال حاضر ولی امر مسلمین جهان در برابر دشمنان با اقتدار و صلابت ایستاده‌اند، همان‌گونه که امیرالمؤمنین(ع) اقدام کردند. لذا، امنیت را مدیون ولایت و رهبری هستیم. استکبار‌ستیزی از ویژگی‌های انسان ولایت‌مدار است. پس نماینده مجلس ما باید این‌گونه باشد چراکه آمریکا دشمن واقعی ماست.
قربانی تأکید کرد: ضد انقلاب‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ایجاد کردند تا ولایت را خدشه‌دار کنند و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و لذا باید هوشیار باشیم .
وی بیان کرد: مردم مظلوم در جای جای دنیا امنیت و آرامش را مدیون وجود ولایت و رهبری ایران اسلامی هستند و مواضع حیدری و علوی مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم جهان را می‌ستایند.
نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته