اعلام آمادگی کیش برای میزبانی از رویداد های بین المللی ورزشی


اعلام آمادگی  کیش برای میزبانی از رویداد های بین المللی ورزشی

کیش - ایرنا - مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای میزبانی از رویداد های بین المللی ورزشی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روز چهار شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به برگزاری دهها مسابقه بین المللی از جمله مسابقات غواصی ارتش های جهان ۲۰۱۹ اعلام کرد:جزیره کیش همواره می تواند میزبان شایسته ای برای رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین المللی باشد.

وی افزود: در پی این رویداد و با توجه به امکانات خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه، آبان امسال میزبان مسابقات جهانی کبدی خواهیم بود و در حاشیه این رویداد بین المللی ، برای استقرار کنفدراسیون جهانی کبدی در جزیره کیش هم تلاش می کنیم.

امیری همچنین با اشاره به برگزاری رویدادهای غواصی و نجات غریق در کیش گفت: براساس تفاهمنامه امضا شده بین موسسه ورزش و فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران افزود: این رویدادها در شش ماهه دوم امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش امکانات دریایی و ساحلی کیش را بسیار مطلوب و قابل قبول عنوان کرد وگفت: کیش قابلیت تبدیل شدن به قطب ورزشهای ساحلی و دریایی کشور را دارد و می تواند با همکاری وزارت ورزش، سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران علاقهمند در این زمینه و همچنین بستر سازی لازم ، میزبان شایسته ای برای رویدادهای ملی و بین المللی ساحلی و دریایی باشد.

امیری در خصوص چگونگی روند بازسازی اماکن ورزشی گفت: طبق تفاهمنامه منعقد شده سازمان منطقه آزاد کیش و یکی از سرمایه گذاران قدیمی جزیره کیش، مجموعه سوارکاری این جزیره بزودی بازسازی و تجهیز و امکانات این مجموعه نیز استاندارد سازی خواهدشد.

امیری خراسانی با اشاره به فضاهای آموزشی - ورزشی مطلوب در جزیره کیش از برگزاری جلسه ای با مسئولان اداره آموزش و پرورش کیش درآینده نزدیک، با هدف استفاده بهینه دانش آموزان از فضاهای ورزشی کیش خبر داد و گفت : با همکاری دو طرفه استعدادهای ورزشی دانش آموزان شناسایی شده و برنامه ریزی می شود تا در تمامی زمینه ها، ورزش کیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی همچنین اعلام کرد: بنا به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازسازی اماکن مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار معاونت عمرانی سازمان قرار گرفته و بزودی شاهد بازسازی و به روز شدن این مجموعه خواهیم بود.

جزیره کیش هم اکنون دارای 17 مجموعه و سالن ورزشی استاندارد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در