کتاب «صدای فارسی» به بازار آمد


اولین کتاب مهارتی و معلمیار شنیدن فارسی، ویژهٔ مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان هفتهٔ گذشته توسط نشر دستور در مشهد چاپ شد.نویسندگان این اثر آقای عباس ناجی حسین‌دوست و...

اولین کتاب مهارتی و معلمیار شنیدن فارسی، ویژهٔ مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان هفتهٔ گذشته توسط نشر دستور در مشهد چاپ شد.
نویسندگان این اثر آقای عباس ناجی حسین‌دوست و خانم‌ها گراناز نادرنژاد و طیبه گودرزی هستند و دکتر بهروز محمودی بختیاری نیز بر این کتاب مقدمه نوشته است.
صدای فارسی اولین کتاب معلم‌یار مهارت شنیدن برای آموزگاران زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان است که تاکنون در ایران چاپ شده است. از ویژگی‌های مهم این اثر وجود کاربرگ‌های آموزشی مخصوص زبان‌آموزان و فایل‌های صوتی کتاب به همراه طراحی داخلی منحصر به فرد آن است که آن را از سایر منابع مخصوص برای تدریس مهارت شنیدن فارسی به غیر فارسی‌زبانان متمایز ساخته است.
این کتاب دارای 17 درس است که موضوعات آنها اطلاعات شخصی، خانواده، فعالیتهای روزمره، خانه، آشپزی، گردشگری و سفر، غذا و نوشیدنی‌ها، توصیف افراد و مکان‌ها، روابط خانوادگی و دوستان، سلامتی و اوقات فراغت و... است.
هر درس شامل سه سطح مبتدی، میانه و پیشرفته است که به کمک راهنمای تدریس هر بخش از هر درس که به صورت جدا در ابتدای همان بخش آمده است، به راحتی قابل تدریس است.
این راهنما شامل اطلاعاتی مانند سطح درس، موضوع درس، نوع فعالیت شنیداری، زمان لازم برای تدریس، واژگان کلیدی، زمان دستوری و بخش آماده‌سازی است.
هر درس معمولاً یک یا دو کاربرگ دارد که طراحی تصویری آن بر اساس فایل گفتگوی آن درس انجام گرفته است. کاربرگها دارای تمرین‌هایی مانند انتخابی، جای خالی را پر کنید، مرتب کنید، درست و نادرست هستند. کتاب فارسی ثمرهٔ دو سال تلاش یک تیم سه نفره است که بی‌گمان برای مدرسان آزفا بسیار مفید خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج