قوماندان قطعه سرخ طالبان برای ولسوالی نرخ میدان وردک کشته شد


قوماندان قطعه سرخ طالبان برای ولسوالی نرخ  میدان وردک کشته شد

در نتیجه یک حمله هوایی نیروهای امنیتی در ولایت میدان وردک قوماندان قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی نرخ این ولایت کشته شده است. دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی در یک خبر نامه ای منتشر کرده است که در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی افغان مولوی حامد مشهور به محمدی قوماندان قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک کشته شده...

قوماندان قطعه سرخ طالبان برای ولسوالی نرخ  میدان وردک کشته شد

در نتیجه یک حمله هوایی نیروهای امنیتی در ولایت میدان وردک قوماندان قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی نرخ این ولایت کشته شده است.

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی در یک خبر نامه ای منتشر کرده است که در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی افغان مولوی حامد مشهور به محمدی قوماندان قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک کشته شده است.

همچنان در یک خبر نامه ای دیگر که صبح امروز از سوی قول اردو ۲۰۳ تندر منتشر شده آمده است که نیروهای امنیتی افغان یک حمله هوایی را در ولسوالی میدان شهر ولایت میدان وردک انجام دادند که در نتیجه آن یک جنگجوی شبکه حقانی به قتل رسیده است.

همچنان در این خبر نامه آمده است که در جریان این رویدا یک دیپو سلاح گروه طالبان توسط نیروهای امنیتی افغان تخریب گردیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی