مسئولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند/ مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند


مسئولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند/ مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: مسئولان در مقابله جدّی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و و اخلاقی حساسیت بیشتری داشته باشند.

مسئولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند/ مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ضرورت تعییر نگاه به تولیدکننده به‌عنوان رزمنده جنگ اقتصادی و لزوم جهت‌گیری و هدف‌گذاری پیشرفت اقتصادی به سمت تأمین عدالت و ریشه‌کن کردن فقر از دیگر نکاتی بود که رهبر انقلاب مطرح کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مسئولان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدّی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه‌تری داشته باشند.

رهبر انقلاب، قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم‌افزایی قوای سه‌گانه را ضروری دانستند.

در حال تکمیل/

مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید