دشمنان کارآمدی مساجد را نشانه گرفته اند


دشمنان کارآمدی مساجد را نشانه گرفته اند

قزوین - ایرنا - دشمنان کارآمدی مساجد را هدف قرار داده و تلاش می کنند با تبلیغات سوء جوانان را از جذب شدن به آنها باز دارند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین روز چهارشنبه در همایش روز مسجد که در مسجدالنبی شهر قزوین برگزار شد، گفت:مساجد پایگاه‌های بزرگ فکری مسلمانان هستند که زیربنای اعتقادات آنها در آن شکل گرفته است و نباید تنها به عنوان محلی برای اقامه نماز و برگزاری مراسم ترحیم به مساجد نگاه کرد.
حجت‌الاسلام علی قابل گفت:برخی مردم علیرغم اعتقادات مذهبی، در انجام واجباتی مانند اقامه نماز، سستی می‌کنند که این ناآگاهی باید با تلاش متولیان امور مذهبی از بین برود.
وی با تاکید بر جذب بیشتر جوانان به مساجد افزود: اداره مساجد نیاز به توان و چابکی جوانان دارد و سالمندانی که متولی امور مساجد هستند باید برخی از امور را بر عهده جوانان بگذارند.
قابل همچنین با انتقاد از استقبال کمرنگ دستگاه‌های اجرایی در برنامه روز جهانی مسجد، اضافه کرد: حرمت برنامه‌های مذهبی باید بیش از همه از سوی مسئولان پاس داشته شود.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به واقعه عظیم غدیرخم هم گفت: فراموش کردن این روز بزرگ در تاریخ اسلام، لطمات زیادی وارد کرده و امروز زنده نگه داشتن پیام غدیر بر عهده همه مسلمانان است.
۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟