2 مدرسه خیرساز در شهرستان ری به بهره برداری می رسد


2 مدرسه خیرساز در شهرستان ری به بهره برداری می رسد

شهرری- ایرنا- رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری از اتمام عملیات عمرانی 2 مدرسه خیرساز خبر داد و گفت: این مدارس طی هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

بهروز نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه "مهدی موجانی" با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است که با همکاری اداره نوسازی تا ابتدای سال تحصیلی جاری آماده‌سازی نهایی می شود.

و با بیان اینکه عملیات عمرانی مدرسه ۹ کلاسه خیرساز بانو " عفت آهنگر" نیز هم اکنون پایان یافته است، عنوان کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت یکهزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قیامدشت احداث شده است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در نشست‌های دانش آموزی و بازدید از مدارس همواره بر هم صدایی و عمل به شعار سال تاکید می کنند، یادآورشد: در ساخت مدارس خیری می کوشیم از محصولات ساختمانی داخلی استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: مدارس آموزش و پرورش این ناحیه به دلیل قرارگیری در حاشیه کلانشهر تهران با جمعیت بالای دانش آموزی مواجه است که باید تمامی مسئولان و خیرین نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

در حدود ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۴۰ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

/6003/۳۲۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان