لاریجانی: قوانین حمایت از صنایع باید به طور کامل عملیاتی شود


لاریجانی: قوانین حمایت از صنایع باید به طور کامل عملیاتی شود

میزان نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید خود از شرکت «آریان کیمیا تک» که صبح امروز انجام شد، گفت: خوشبختانه قوانین بسیاری برای حمایت از صنایع در کشور وجود دارد که باید این قوانین به طور کامل عملیاتی شود.

علی لاریجانی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، صبح امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت آریان کیمیا تک بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران شرکت آریان کیمیا تک با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع در کارخانه‌های داخلی گفت: خوشبختانه قوانین بسیاری برای حمایت از صنایع در کشور وجود دارد که باید این قوانین به طور کامل عملیاتی شود.

لاریجانی همچنین بر ضرورت تولید مواد اولیه کارخانجات آرایشی بهداشتی تاکید کرد و افزود: این شرکت‌ها باید به سمت تولید مواد اولیه و سپس صادرات این مواد حرکت کنند، زیرا ما نباید برای تامین مواد اولیه به کشورهای خارجی وابسته باشیم.

لاریجانی: قوانین حمایت از صنایع باید به طور کامل عملیاتی شود

در این دیدار همچنین مدیران شرکت آریان کیمیا تک گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها ومشکلات خود به ویژه در حوزه صادرات و گمرکات ارائه کردند.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1291768

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها