معرفی راهنمای «فلورانس و فرهنگ اسلامی» در ایتالیا


معرفی راهنمای «فلورانس و فرهنگ اسلامی» در ایتالیا

دانشگاه فلورانس با همکاری موسسه بین الملل «طلال ابوغزاله » اقدام به معرفی نسخه انگلیسی کتاب راهنمای «فلورانس و فرهنگ اسلامی» کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «البوابه»،دانشگاه فلورانس با همکاری موسسه بین الملل «طلال ابوغزاله » اقدام به معرفی نسخه انگلیسی کتاب راهنمای «فلورانس و فرهنگ اسلامی» کرده است.

این کتاب راهنما ارائه دهنده اطلاعاتی در خصوص فلورانس برای کشف تاریخ طولانی ای است که این شهر را به مناطق خاورمیانه ای و مدیترانه ای متصل می کند.

مراسم رونمایی از این کتاب در همایشی با حضور پرفسورهایی از دانشگاه فلورانس،نمایندگان رسانه ای و مهمانان دیگر،انجام شد.

دکتر «طلال ابوغزاله» که یکی از کارآفرین های مشهور اهل اردن است ،نسبت به انتشار این کتاب راهنما که بر تعامل و پیوندهای تاریخی میان اروپا و جهان عرب و اسلام متمرکز است،ابراز خوشحالی کرد.

او همچنین بر روی جنبه های هنری و فرهنگی این تعامل ها که از سوی سیاستمداران و رسانه ها مورد بی توجهی قرار گرفته است،تاکید کرد.

این کتاب راهنما در ماه فوریه 2019 در ایتالیا منتشر شد و و در نمایشگاه بین المللی سالیانه گردشگری فرهنگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

دکتر ابوغزاله در این باره گفت: «بسیار خوشحال و مفتخر هستم که در کنفرانسی حضور دارم که در آن ایده استفاده از این کتاب راهنما مطرح شد و بسیار خرسندم که تیمی شگفت انگیز از ایتالیا برای کار بر روی این پروژه داشتیم.»

راهنمای «فلورانس و فرهنگ اسلامی» به همت موسسه «طلال ابوغزاله » و موسسه ایتالیایی «All’Insegna del Giglio » در فلورانس منتشر شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟