اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل کم نظیر است


اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل کم نظیر است

اسحاقی با اشاره به اینکه اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل کم نظیر است، گفت: حرکت های جهادی، فرهنگی و تربیتی کانون های مساجد استان اردبیل باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مولد نگاه فاخر و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد است که توانسته است در طول حیات طیبه خود ثمرات و تاثیرگذاری شایان توجهی را در عرصه فرهنگ، هنر و اندیشه دینی جوانان داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کانون های مساجد در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی و حرکت فرهنگی و تربیتی کشور تلاش ستودنی و ارزشمندی داشته که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: کانون های مساجد استان اردبیل با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی خدمات متنوع و نوینی را به مخاطبان و نسل جوان ارائه داده است.

اسحاقی اظهار داشت: کانون های مساجد استان توانسته است با برنامه ریزی دقیق و رصد مشکلات و تهاجمات فرهنگی گسترده دشمن و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در مساجد به احیا کرکردهای مغفول مانده مساجد همت گمارد و مساجد را مامنی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز قرار دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اقدامات و فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل کم نظیر هست و کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در زمینه های مختلف فرهنگی نشان از تلاش فعالان کانون های مساجد در حوزه های مختلف فرهنگی است.

این مقام مسئول بیان کرد: کانون های مساجد استان با کسب توفیقات مختلف ملی و استانی پیشگام حرکت های جهادی، فرهنگی و تربیتی با استفاده از ابزارهای نوین و شیوه های متنوع شده است که باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)