بدترین خبر از رونالدو / او همه را شوکه کرد !


بدترین خبر از رونالدو / او همه را شوکه کرد !

رکنا: «کریستیانو رونالدو» در تازه‌ترین مصاحبه خود آمادگی‌اش را برای خداحافظی از دنیای فوتبال تا سال آینده اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پنج بار برنده توپ طلای جهان در نخستین فصل حضور در سری‌آ ایتالیا با به ثمر رساندن ۲۸ گل در ۴۳ بازی، عملکرد به مراتب بی‌نوسان‌تری از خود بر جای گذاشت.

این در حالی است که مهاجم ۳۴ ساله پرتغالی می‌گوید هنوز مشخص نیست که چه زمانی کفش‌های خود را خواهد آویخت و به دوران درخشان فوتبالی‌اش پایان خواهد داد.

رونالدو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تی‌وی‌آی پرتغال اظهار داشت: به این موضوع فکر نمی‌کنم «شاید سال آینده شاید هم تا ۴۰ یا ۴۱ سالگی همچنان به بازی کردن ادامه دهم.»

وی ادامه داد: همیشه می‌گویم باید از لحظه لذت برد و این نعمتی فوق العاده است و بنابراین باید قدردان این موهبت باشم و به لذت بردن از آن ادامه دهم.

مرد پرتغالی در کنار کلکسیون افتخارات فردی خود، پنج بار لیگ قهرمانان را فتح کرده، به همراه منچستریونایتد سه بار جام لیگ برتر جزیره را بالای سر برده و فصل گذشته نیز یوونتوس را به نهمین اسکودتو متوالی رسانده است.

رونالدو در پایان تاکید کرد: آیا فوتبالیست دیگری وجود دارد که بیشتر از من رکورد زده باشد؟ فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد؛ بنابراین می‌توانم سال آینده هم از فوتبال خداحافظی کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان