اپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شد


رسانه کلیک – اپلیکیشن گوگل Go در نهایت به صورت جهانی منتشر شد. این اپلیکیشن گوگل با حجم کم برای دستگاه های با قدرت سخت افزاری کم توسعه یافته است. نزدیک به دو سال پیش، کمپانی گوگل اپلیکیشن جستجوی Google Go را در کشورهای اندونزی و هند عرضه کرد. این اپلیکیشن گوگل که تنها 7 […] نوشته اپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – اپلیکیشن گوگل Go در نهایت به صورت جهانی منتشر شد. این اپلیکیشن گوگل با حجم کم برای دستگاه های با قدرت سخت افزاری کم توسعه یافته است.

اپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شداپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شداپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شداپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شداپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شداپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شد

نزدیک به دو سال پیش، کمپانی گوگل اپلیکیشن جستجوی Google Go را در کشورهای اندونزی و هند عرضه کرد. این اپلیکیشن گوگل که تنها 7 مگابایت حجم دارد، برای جستجوی های سریع آنلاین توسط دستگاه های کم مصرف به کار می رود. همچنین این برنامه اطلاعات و نتایج جستجوی شما را در حافظه ذخیره می کند تا در صورت بروز مشکل در اتصال اینترنت، دوباره بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. حال پس از مدت ها، بالاخره کمپانی گوگل این اپلیکیشن جستجو را به صورت جهانی منتشر کرد تا همه بتوانند از طریق پلی استور به آن دسترسی داشته باشند. به گفته کمپانی گوگل، این برنامه روی دستگاه هایی که از اندروید 5.0 و بالاتر استفاده می کنند، قابل اجرا خواهد بود.

اپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شد

اپلیکیشن گوگل Go به صورت جهانی منتشر شد

اپلیکیشن گوگل Go که به منظور اجرا روی دستگاه های ضعیف طراحی شده بود، حال کمپانی گوگل با اضافه کردن قابلیت های جدید سعی بر رفع نیازهای جدید دارد. به عنوان مثال، کمی قبل قابلیت Lens گوگل که قادر به خواندن متن از طریق دوربین دستگاه بوده به این اپلیکیشن اضافه شد. همچنین با اضافه شدن قابلیت جستجوی صوتی و همچنین خواندن صفحات وب با صدای بلند به Google Go، نیاز به تایپ کردن و خواندن به کلی از بین رفته است.

اپلیکیشن Google Go تنها یکی از چندین برنامه ای بوده که گوگل تحت برند Go برای رفع نیاز بازارهای جدید تولید می کند. به عنوان مثال اپلیکیشن Gallery Go برای مدیریت و سازماندهی عکس ها بسیار مناسب است. همچنین Android Go نیز نسخه کم حجم تر سیستم عامل این کمپانی است که برای دستگاه های کم مصرف استفاده می شود. اگرچه این برنامه عمدتا برای بازارهای نوظهور طراحی شده، اما به دلیل کمبود نسبی برخی ویژگی ها و کارایی آن در گوشی های ارزان قیمت، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

Source: theverge

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج