رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: اتحاد با دولت اولویت ما است


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: اتحاد با دولت اولویت ما است

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اولویت و نگاه جدید این سازمان، همراهی و اتحاد با مسئولین و دولت است.

حجت الاسلام محمد قمی چهارشنبه ۳۰مردادماه در دیدار با استاندار فارس اضافه کرد: توسعه امید در جامعه در شرایط امروز بیش از هر چیز به کار می‌آید و آنچه اثربخش است، تقویت پایگاه‌های فرهنگی در کشور است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی منصوب رهبری است؛ اما ساختاری دولتی دارد که به پشتوانه بیشتر نیازمند است و امروز آمادگی بیشتری برای همدلی داریم.

مبلغان به معرفی خدمات دستگاه‌های اجرایی اهتمام ورزند

استاندار فارس در این دیدار با بیان اینکه آنچه باعث علاقه مندی مردم به شهیدان رجایی و باهنر شد، شاخصه ولایت‌مداری و دین‌ باوری آن‌هاست، خدماتی که دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند برای مردم ملموس است و انتظار است مبلغین نیز به معرفی خدمات دستگاه‌های اجرایی توجهی ویژه داشته باشند.

عنایت‌الله رحیمی با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی برای کاهش آسیب اجتماعی ضروری است که بخش بسیاری از آن به روحانیت بستگی دارد و بخشی دیگر نیز بر عهده آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست.

وی توجه به اخلاق اسلامی را یکی از اصول مهم در بین مسئولان دانست و ادامه داد: نخست خودمان باید به اخلاق اسلامی توجه داشته باشیم سپس به دیگران انتقال دهیم تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: مبلغین امروز به روشنگری درباره حقایق دین بپردازند و از خرافه خارج شوند؛ زیرا امروز در هر خانواده یک دانشجو و چندین نفر تحصیل‌کرده وجود دارد.

استاندار فارس اضافه کرد: خوشبختانه در استان فارس وضعیت مبلغین و فعالیت‌ها مناسب است؛ اما هنوز با آنچه نظر رهبر معظم انقلاب است، فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح چهارشنبه در سفری یک روزه به منظور شرکت در همایش طلایه داران تبلیغ و دیدار با استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس، روسای هیات مذهبی و جامعه روحانیون شیراز وارد این شهر شد.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...