43 طرح برق‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود


43 طرح برق‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: 43 طرح برق‌رسانی با اعتباری افزون بر 276 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در این استان افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود.

داوود راهزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع این تعداد طرح افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در حوزه برقرسانی، ۴۰ طرح افتتاح و سه طرح دیگر کلنگ زنی می شوند.
وی افزود: مهمترین طرح های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق توسعه و احداث شبکه های برق شهری سررود شمالی، بهره برداری از فاز اول ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهرستان چرام، توسعه و اصلاح شبکه روستایی تنگ ابدال بهمئی به نمایندگی از ۱۰ پروژه روستایی دیگر، برق رسانی به روستای وهری بخش سرفاریاب چرام و توسعه و احداث روستای شاه زینعلی باشت هستند.
راهزادی توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی حوزه امامزاده جعفر(ع)، توسعه و احداث شبکه های برق روستایی حوزه های دیل و خیرآباد گچساران را از دیگر طرح های افتتاحی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی ابراز داشت: توسعه شبکه های برق در سطح شهر لنده، توسعه و احداث شبکه های برق پروژه های ورزشی(چمن مصنوعی) دهدشت و اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق خیابان شهید کلانتری باشت از مهمترین پروژه های کلنگ زنی هفته دولت امسال در حوزه برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح های افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی روستایی و شهری این استان در هفته دولت امسال به ترتیب ۲۲ مورد در بویراحمد و دنا، ۱۴ طرح در کهگیلویه و هفت طرح دیگر در گچساران و باشت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افزون بر ۲۷۰ هزار مشترک خانگی و تجاری برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

۹۸۶۸/6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی