تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با متخلفان حوزه درمان برخورد می کند


تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با متخلفان حوزه درمان برخورد می کند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد مصمم به برخورد جدی با متخلفان حوزه درمان است و با افراد متخلف متناسب با میزان جرم آن ها برخورد خواهد کرد.

برات علی صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی به تخلف بیمارستانها و مطب های پزشکی در زمینه گرفتن هزینه استفاده از تجهیزات پزشکی یا صدور فاکتور در زمان ترخیص بیماران ورود می کند.

وی افزود: دریافت مازاد بر تعرفه در قالب زیر میزی یا از طریق صدور ۲ فاکتور یا پرداخت به حساب نزدیکان پزشک تخلف محسوب می شود.

صالحی بیان کرد: در صورت مشاهده این امر بیمارستان ها و مطب های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می شوند.

وی عنوان کرد: در سال های اخیر بروز تخلفاتی در حوزه درمان به این نهاد گزارش شده به همین سبب هر ماه نشستی با عنوان تعیین تعرفه نسبی با حضور معاون درمان علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعرفه و آنچه مازادبر تعرفه های بیمارستان ها دریافت می شود یکی از مواردی است که در این نشست ها مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ابراز داشت: به طور کلی دریافت مازاد بر تعرفه در هر قالبی اعم از زیر میزی یا از طریق صدور فاکتور یا پرداخت به حساب های دیگران تخلف محسوب می شود.

صالحی ابراز داشت: تاکنون گزارش هایی مبنی بر اینکه پزشکی یک دستگاه کارت خوان داشته و یا دارای دو شماره حساب بوده و دریافتی از بیماران را در دو بخش به حساب خود و فرد دیگری که با آنها مرتبط بوده واریز کرده، در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مصمم و جدی با متخلفان حوزه درمان برخورد می کند، افزود: تعیین مجازات در این حوزه بستگی به تخلف دارد که بیمارستان یا مطب مرتکب شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی ممکن است برای تعطیلی بیمارستان نیز حکم صادر و چنانچه به بیمارستانی دو بار تذکر داده شود بار سوم موجب تعطیلی موقت بیمارستان می شود.

صالحی بیان کرد: همچنین چنانچه در این مراکز، تخلفات بهداشتی که به سلامتی جامعه آسیب وارد کند مشاهده شود، به تعطیلی واحد درمانی منجر خواهد شد.

۹۸۶۸/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج