مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد


مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد گفت: این دانشگاه بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

کیانوش ظفریان، رئیس مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به آغاز ثبت‌نام بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ثبت‌نام این دانشگاه در مقطع کاردانی از ۲۷ مردادماه آغاز شده است و ثبت‌نام در مقطع کارشناسی نیز از 2 شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی درباره رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کاردانی، گفت: این رشته‌ها شامل کاردانی حرفه‌ای حقوق-خدمات قضایی، کاردانی حرفه‌ای حقوق-حقوق ثبتی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری، کاردانی فنی نرم‌افزار-برنامه‌سازی کامپیوتر، کاردانی فنی فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه‌های گسترده است.

ظفریان در ادامه به رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی اشاره و اظهار کرد: کارشناسی حرفه‌ای حقوق-حقوق ثبتی، حرفه‌ای حقوق-حقوق اداری، مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری، رشته‌هایی هستند که در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو دارند.

وی بیان کرد: رشته کسب و کار اینترنتی نیز برای نخستین بار در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی شهرکرد در خصوص مزایای ثبت‌نام در این مرکز، بیان کرد: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پایین بودن مبلغ شهریه، برخورداری از وام شهریه، فضاهای مجهز و مناسب آموزشی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، امکان تحصیل و اشتغال به صورت همزمان و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمامی دانشگاه‌ها، از جمله این مزایا است.

ظفریان در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در میرآباد شرقی، نبش میدان جهاد‌دانشگاهی مراجعه و یا از طریق سایت سازمان سنجش کشور ثبت‌‌نام کنند.

یادآور می‌شود، متقاضیان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33380656 و یا 33380669 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...