طرح «هوای تازه» رویدادی بزرگ در حوزه سرود مساجد


طرح «هوای تازه» رویدادی بزرگ در حوزه سرود مساجد

نظری ازطرح «هوای تازه» به عنوان رویدادی بزرگ در حوزه سرود آینده کشور یاد کرد و گفت: طرح های آموزشی نظیر این طرح ملی اگر استمرار داشته باشد می توانند توفیقات زیادی را در حوزه سرود مساجد رقم بزند.

«مهدی نظری» عضو شورا مشورتی کانون های فرهنگی هنری مساجد از مربیان سرود استان چهارمحال بختیاری درخصوص اهمیت برگزاری طرح ملی«هوای تازه» به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری این طرح ملی یکی از اقدامات ارزنده و عملیاتی ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور درجهت تقویت سرود بچه های مسجد بشمار می رود.

وی ضمن ابراز رضایت مندی از نحوه برگزاری این طرح آموزشی به میزبانی اردوگاه شهدای خرماکلا مازندران، افزود: انتخاب محل برگزاری دوره نیز بسیار کارشناسی شده، بوده است.

نظری از «هوای تازه» به عنوان رویدادی بزرگ در حوزه سرود آینده کشور یاد کرد و ابراز امیدواری کرد: حضور مربیان سرود مساجد در طرح ملی گام بلندی در راستای پیشرفت سرود مساجد کشور باشد.

وی با بیان اینکه اگر سرود مساجد کشور بخواهد گامی به جلو بردارد باید به آموزش مربیان سرود و ارتقای سطح علمی این مربیان توجه شود، ادامه داد: بایستی گروه های سرود تراز اول کشور و محوری را که در همه مناسبت ها در سطح کشور فعالیت دارند شناسایی بشوند و از آنها دعوت بشود تا با تقویت این گروه ها بشود پیشرفت بیشتر را شاهد باشیم.

نظری با بیان اینکه طرح های آموزشی نظیر «هوای تازه» اگر استمرار داشته باشد می توانند توفیقات زیادی را در حوزه سرود مساجد رقم بزند، اظهار کرد: مربیان دعوت شده به این طرح ملی از سن 17-35سال بودند که این عزیزان همه در حد آماتور هستند و ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور تلاش دارد با برگزاری این دوره ها گام بزرگی در پیشرفت سرود کشور بردارد.


پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق