اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های مساجد شهرستان اردبیل افتتاح شد


اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های مساجد شهرستان اردبیل افتتاح شد

اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» با محوریت طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد همزمان با هفته جهانی مساجد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (30 مردادماه) اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» با محوریت طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در اردوگاه مقدس اردبیلی شهرستان سرعین همزمان با هفته جهانی مساجد افتتاح شد.

این اردو از 30 مرداد ماه تا 3 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و بیش از یک هزار و 500 نفر از فعالان کانون های مساجد شهرستان اردبیل اعم از خواهران و برادران در آن شرکت خواهند کرد.

محور فعالیت های این اردو شامل قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی خواهد بود.

این اردو با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، دفتر نمایندگی فضای مجازی سراج در استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان، نیروی انتظامی استان، دادگستری کل استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید