قرارداد بلندمدت جدید دورتموند با جیدون سانچو


قرارداد بلندمدت جدید دورتموند با جیدون سانچو

به گزارش دیلی‌میل، بوروسیا دورتموند قرارداد جیدون سانچو را با یک قرارداد بلندمدت جدید جایگزین کرده و دستمزد او را به 190هزار پوند در هفته افزایش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد فعلی جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی‌اش را با یک قرارداد جدید بلندمدت جایگزین کرده و دستمزد او را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و به 190هزار پوند در هفته رسانده است.

قرارداد بلندمدت جدید دورتموند با جیدون سانچو

بعد از آنکه بوروسیا دورتموند دریافت منچستریونایتد در ادامه تلاشهایش برای جذب سانچو ممکن است به راضی کردن او نزدیک شده باشد دست به کار شده و به او قرارداد جدید و بلندمدتی پیشنهاد داده است. با امضای این قرارداد دستمزد سانچو در دورتموند به رقم 10 میلیون پوند در سال رسیده است. این در حالی است که بیلد روز گذشته گفته بود رقم دستمزد جدید سانچو احتمالا 6 میلیون یورو خواهد بود که به مراتب کمتر از رقم اعلام شده از سوی دیلی‌میل است.

دیلی‌میل می‌گوید بعد از آنکه سانچو پیشنهادهای قابل توجه منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را رد کرده و در دورتموند ماندگار شد، یونایتد به تلاشهای خود برای راضی کردن او ادامه می‌داد تا در صورت امکان سانچو را در ماه ژانویه راهی اولدترافورد کند.

قرارداد بلندمدت جدید دورتموند با جیدون سانچو

سانچو فصل گذشته با پیراهن زرد رنگ دورتموند خوش درخشیده و برای این تیم 13 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است. درخشش سانچو به دعوت شدن او به تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجامید و نام او را به عنوان یکی از آینده‌دارترین فوتبالیست‌های اروپایی مطرح کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت