نماینده ولی فقیه در فارس: ساماندهی مبلغان، بازخوردهای خوبی دارد


نماینده ولی فقیه در فارس: ساماندهی مبلغان، بازخوردهای خوبی دارد

شیراز- ایرنا- امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس اعلام کرد:ساماندهی مبلغین و موضوع تبلیغ فرصتی است که با ساماندهی منجر به فرصت می شود و در سیل اخیر،شاهد ورود مبلغین به مناطق سیل‌زده بودیم که بازخوردهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مثبتی داشت.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه ۳۰مردادماه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مردم نیز اینگونه رفتارها که ارتباط مستقیم با مردم باشد را می بینند و تاثیر می‌پذیرند..

وی ادامه داد: رویکرد فرهنگی جدید در سازمان تبلیغات اسلامی در کشور منشأ خدمات و برکات بسیاری‌ خواهد بود و رهبری نیز به استفاده از نیروهای جوان در مدیریت‌های مختلف تاکید دارند.

وی ادامه داد: کسانی که به موضوع تبلیغ می ‌پردازندباید به این روش ادامه دهند؛ البته برای تحقق آن نیاز است کارگاههایی قبل از تبلیغ برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و از همین رو، طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص یابند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی نیز در این دیدار با بیان اینکه این سازمان بازوی فرهنگی نماینده رهبر انقلاب در هر استان و منطقه است، ابراز امیدواری کرد این بازو، محکم و متصل به نماینده رهبری در هر منطقه و استان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود در استان فارس و شیراز از سازمان تبلیغات اسلامی حمایت ویژه‌ای شود؛ از سوی دیگر باید محدودیت‌های موجود در زمیه بودجه را نیز در نظر گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش می‌کنیم باوجود همه محدودیت‌ها، با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات موثر فرهنگی انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح چهارشنبه در سفری یک روزه به منظور شرکت در همایش طلایه داران تبلیغ و دیدار با استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس، روسای هیات مذهبی و جامعه روحانیون شیراز وارد این شهر شده است.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول