کوین مگنوسن: من هیچ خصومت شخصی با هالکنبرگ ندارم


فرمول یک ایران – کوین مگنوسن راننده تیم هاس بعد از درگیری های میان خود و نیکو هالکنبرگ در گذشته ادعا می کنند که هیچ مشکلی با راننده آلمانی رنو ندارد. این موضوع پس از درگیری لفظی بین او و هالکنبرگ بعد از جایزه بزرگ مجارستان 2017 بوجود آمد. مگنوسن در مصاحبه با اتو موتور اند اسپورت گفت: ما در پیست رقیب هستیم نه رفیق. من برای مهارت های او احترام...

فرمول یک ایرانکوین مگنوسن راننده تیم هاس بعد از درگیری های میان خود و نیکو هالکنبرگ در گذشته ادعا می کنند که هیچ مشکلی با راننده آلمانی رنو ندارد.

این موضوع پس از درگیری لفظی بین او و هالکنبرگ بعد از جایزه بزرگ مجارستان 2017 بوجود آمد. مگنوسن در مصاحبه با اتو موتور اند اسپورت گفت:

ما در پیست رقیب هستیم نه رفیق. من برای مهارت های او احترام زیادی قائل هستم چون او راننده کامل و با استعدادی است. این حقیقت که واقعیت چیزی متفاوت از آنچه رخ داده است و این مشکل بزرگ در رسانه ها است و من می دانم چرا.

کوین مگنوسن: من هیچ خصومت شخصی با هالکنبرگ ندارمکوین مگنوسن: من هیچ خصومت شخصی با هالکنبرگ ندارم کوین مگنوسن، فرناندو آلونسو، رومن گروژان و نیکو هالکنبرگ – 2017

این دو راننده احتمال هم تیم شدن شان برای فصل آینده با جابجایی هالکنبرگ با گروژان در تیم هاس وجود دارد و مگنوسن معتقد است که واقعیت طور دیگریست:

مردم بسیار بر سر این موضوع حساس هستند چون این اتفاق در برابر دوربین رخ داد و اگر ویدیو ای ضبط نمی شد هیچ کدام از ما حتی به این موضوع فکر هم نمی کردیم.

موضوع کاملا متفاوت از آنچه در رسانه ها نمایش داده شد است. حرف آخر من این است که من برای او احترام زیادی قائل هستم و هیچ خصومت شخصی با او ندارم و هرگز هم ندیده ام که کسی پشت سر او حرف های نامناسب زده باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...