کشته شدن 11 جنگجوی طالب در لوگر


کشته شدن 11 جنگجوی طالب در لوگر

بر بنیاد گزارش ها در نتیجه حملات نیروهای ویژه امنیتی بالای گروه دشمن در ولایت لوگر 11 تن از جنگجویان گروه طالبان به قتل رسیدند و 5 تن دیگر شان دستگیر شده اند. منابع امنیتی می گویند که نیروهای ویژه امنیتی یک عملیات محاربوی را در ولسوالی ارزه ولایت لوگر راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات متذکره نه تن از تروریستان طالب به قتل رسیدند و یک...

کشته شدن 11 جنگجوی طالب در لوگر

بر بنیاد گزارش ها در نتیجه حملات نیروهای ویژه امنیتی بالای گروه دشمن در ولایت لوگر ۱۱ تن از جنگجویان گروه طالبان به قتل رسیدند و ۵ تن دیگر شان دستگیر شده اند.

منابع امنیتی می گویند که نیروهای ویژه امنیتی یک عملیات محاربوی را در ولسوالی ارزه ولایت لوگر راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات متذکره نه تن از تروریستان طالب به قتل رسیدند و یک دیپو سلاح شان تخریب گردیده است.

منبع افزود که نیروهای ویژه امنیتی یک عملیات دیگر را در ولسوالی برکی برک ولایت لوگر انجام دادند که در نتیجه آن پنج تن از جنگجویان طالب دستگیر گردیده اند. و همچنان یک دیپو کوچک سلاح طالبان نیز تخریب گردیده است.

منبع تاکید کرد که قطعات خاص افغان یک عملیات محاربوی را در ولسوالی محمد آغه راه اندازی نمودند که در نتیجه آن دو جنگجوی طالب به قتل رسیده اند. و همچنان یک دیپو کوچک سلاح شان نیز تخریب گردیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...