ورود ستاره مکزیکی به ایتالیا برای قرارداد با ناپولی


ورود ستاره مکزیکی به ایتالیا برای قرارداد با ناپولی

هیروینگ لوزانو، وینگر مکزیکی ملی‌پوش آیندهوون در آستانه امضای قرارداد 42میلیون یورویی انتقالش به ناپولی وارد ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، هیروینگ لوزانو، ملی‌پوش مکزیکی باشگاه آیندهوون هلند در آستانه امضای قرارداد با باشگاه ناپولی و انتقال به این تیم که گفته می‌شد با قراردادی 42 میلیون یورویی انجام خواهد شد وارد ایتالیا شد.

ورود ستاره مکزیکی به ایتالیا برای قرارداد با ناپولی

وینگر 24ساله مکزیکی در طول تابستان با شایعاتی درباره پیوستنش به ناپولی مواجه بود و حالا به نظر می‌رسد این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

لوزانو بعد از ورود به فرودگاه رم با استقبال گروهی از هواداران باشگاه ناپولی روبرو شد و با این گروه از هواداران عکس یادگاری گرفت.

لوزانو وینگری گلزن است و در دو فصل گذشته در آیندهوون هلند عملکرد درخشانی داشته است. لوزانو در سال 2017 از پاچوکا به هلند رفته و پیراهن آیندهوون را به تن کرد.

لوزانو در اولین فصل حضور در فوتبال هلند برای آیندهوون 17 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داد و آن زمان شایعاتی درباره پیوستنش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد مطرح بود. لوزانو فصل گذشته با اینکه نتوانست به همراه آیندهوون قهرمان لیگ هلند شود اما باز هم برای این تیم درخشید و همان تعداد گل و پاس گل فصل اول خود را ثبت کرد.

لوزانو در فصل جاری یک بازی برای آیندهوون انجام داده ولی اسمش از سوی سرمربی این تیم برای بازی این هفته تیم هلندی خط زده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه