علیرضا جاویدنیا میهمان شب طنز شبکه چهار سیما می شود


علیرضا جاویدنیا میهمان شب طنز شبکه چهار سیما می شود

پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان علیرضا جاویدنیا خواهد بود. علیرضا جاوید نیا به شب طنز می‌آید به... ادامه مطلب... نوشته علیرضا جاویدنیا میهمان شب طنز شبکه چهار سیما می شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان علیرضا جاویدنیا خواهد بود.

علیرضا جاوید نیا به شب طنز می‌آید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان علیرضا جاویدنیا خواهد بود.

در این برنامه ناصر فیض و شهرام شکیبا با علیرضا جاوید نیا درباره طنز رادیویی گفتگو می‌کنند.

گفتنی است که امیر قیمشی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد و در بخش‌های دیگری از این برنامه صابر قدیمی به معرفی کتاب‌های طنز می‌پردازد و مهدی فرج اللهی از آخرین اخبار دنیای طنز و شوخ طبعی می‌گوید.

لازم به ذکر است که شب طنز جمعه شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

فعالیت حرفه‌ای

جاویدنیا برای اولین بار در سال ۱۳۴۶ در یک برنامهٔ تلویزیونی آغاز به کار کرد. اما کار حرفه‌ای را در سال ۱۳۵۰ در تلویزیون شروع نمود. وی سپس توسط حسن خیاط باشی برای برنامه شبکه صفر و دوخت و دوز که یک برنامه رادیویی بود، دعوت شد و در فاصلهٔ سالهای ۵۴ تا ۵۷ با برنامهٔ شبکهٔ صفر همکاری می‌کرد.

او توسط منوچهر نوذری به احمد شیشه‌گران و سعید توکل پایه‌گذاران برنامهٔ صبح جمعه با شما معرفی شد و از سالهای ۶۶–۶۷ همکاری با این برنامه را آغاز کرد. همکاریی که تا امروز در قالب برنامهٔ جمعهٔ ایرانی ادامه یافته‌است.

او در جمعهٔ ایرانی اجراکنندهٔ نقش «خان خان» است. یکی دیگر از برنامه‌های او اجرای راه شب پنجشنبه شب به مدت هشت سال از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۸ بود که با همکاری منوچهر نوذری انجام می‌شد. جاویدنیا ضرب هم می‌زند و به هنگام اجرای برنامه گاهی آواز هم می‌خواند.

او همچنین با برنامه خوشا شیراز که از مرکز فارس روزهای جمعه پخش می شودبه عنوان مجری همکاری داشته‌است. درسریال خانه سبز نیز در یک اپیزود بازی نموده‌است.

او همچنین سابقهٔ بازی در فیلم سینمایی زخمی ساختهٔ کامران قدکچیان را دارد.

منبع : ویکی پدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس