تیم هیات هندبال آذربایجان‌غربی عازم المپیاد کشوری شد


تیم هیات هندبال آذربایجان‌غربی عازم المپیاد کشوری شد

شاهین کهنمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد از ۲۹ مرداد تا ۵ شهریور ماه جاری با حضور ۳۰ تیم در هشت گروه چهار و سه تیمی برگزار می شود.

وی بیان کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم آذربایجان‌غربی در گروه پنجم این مسابقات با تیم‌های گلستان، قم و فارس هم‌گروه است.

دامه داد: افاضل ولی‌خانی، مبین محمدی، فرزام قلی‌زداه، ماردین بازدار، کامیار حسینی، رامان حسن‌خانی، آرمان داغستانی، کیان لوح راسمی، کسری محمدی، نریمان رحیم‌نژاد، یادگار فیروزی، کامیار اسگی، نوین کردستانی و ربین براغ ۱۴ بازیکن اعزام استان به این المپیاد هستند.
رییس هندبال آذربایجان غربی گفت: مسعود رضایی به همراه عثمان صمدی و رعوف صدفی ترکیب کادر فنی تیم استان را تشکیل می‌دهد.

کهنمویی افزود: همچنین یک تیم داوری متشکل از کامبیز جعفرزاده و علی حبیبی برای قضاوت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به کرمانشاه اعزام شدند.

هندبال از رشته‌های ورزشی بسیار جذاب به شمار می‌رود و سرعتی که لازمه موفقیت در این بازی است سبب افزایش سرعت عمل و عکس‌العمل در بازیکن می‌شود؛ ورزش هندبال به عقیده کارشناسان سبب تقویت عوامل روانی مطلوب مانند: اعتماد به نفس، تمرکز، توجه و خود شکوفایی می‌شود.

پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی سال گذشته از آذربایجان غربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند.
مرداد ماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد، همچنین تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه سه کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
تیر ماه سال گذشته نیز تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها