350 نفر در شهر چابهار ویزیت رایگان شدند


350 نفر در شهر چابهار ویزیت رایگان شدند

محمدمهران امینی‌فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ویزیت و درمان شهروندان کم بضاعت و قشر ضعیف جامعه با همکاری متخصصان کلینیک تخصصی سینا چابهار بر حسب وظیفه ذاتی و جهادی خود در راستای خدمت به مردم برای هشتمین بار خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای زنان باردار، داخلی، ارتوپد، قلب، مغز و اعصاب، اطفال و همچنین خدمات مشاوره تغذیه و اندازه‌گیری فشار خون و قند خون و بیماری‌های مفاصل به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این طرح یک‌ روزه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تقدیر از همکاری صمیمانه متخصصان در این طرح بیان کرد: در طرح ویزیت رایگان کلیه مادران باردار مراجعه کننده به این مرکز از خدمات تخصصی زنان بهره‌مند شدند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...