حس و حال جام جهانی متفاوت است


حس و حال جام جهانی متفاوت است

گارد تیم ملی بسکتبال: دوره قبل هم در جام جهانی شرکت داشتم؛ اما جوانتر بودم و به نظرم حس و حال این دوره متفاوت است

حس و حال جام جهانی متفاوت استبهنام یخچالی پیش از آخرین مسابقه برای آماده سازی جام جهانی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:​ دوره قبل هم در جام جهانی حضور داشتم؛ اما به نظرم این دوره حس و حال متفاوتی دارد. تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی به ۳۲ تیم افزایش پیدا کرده است و سهمیه المپیک هم در انگیزه‌ها تاثیر می‌گذارد. در مجموع به نظرم شرایط امسال از هر نظر برایمان مهیاتر است.

وی درباره روند تدارکاتی تیم ملی افزود: سه چهار بازی آخر در اردو‌های اروپا مقابل تیم‌های سطح بالا برگزار شد، در این مسابقات به آمادگی خوبی رسیدیم و دو بازی هم قبل از جام جهانی در چین داریم که به آمادگی صد در صدی کمک می‌کند.

یخچالی که چند هفته قبل با یک تیم چینی برای فصل آینده به توافق رسید،​ در پاسخ به اینکه بهتر نبود تا جام جهانی برای پیدا کردن تیم آینده صبر کند؟ گفت: در ذهن خودم هم بود که بعد از جام جهانی به پیشنهاد تیم‌ها پاسخ دهم​، ولی پیشنهادی از لیگ چین آمد که قبلا بازیکنانی مثل مهدی کامرانی،​ صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در آن بازی می‌کردند. من هم ریسک نکردم و به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

ملی پوش بسکتبال افزود:​ به نظرم تجربه خوبی است که برای سال اول در لیگ چین بازی کنم و سال‌های بعد پیشنهادات بهتری بگیرم. ان شاءالله در جام جهانی هم نتیجه تیمی خوبی بگیریم و سایر ملی پوشان، پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های خارجی دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد