«زن کشی و شوهر کشی» تحلیل می شود


«زن کشی و شوهر کشی» تحلیل می شود

نشست «فرهنگ و مسائل اجتماعی؛ تحلیل جامعه‌شناختی پدیده‌های زن‌کشی و شوهرکشی» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست تخصصی با عنوان «فرهنگ و مسائل اجتماعی؛ تحلیل جامعه‌شناختی پدیده‌های زن‌کشی و شوهرکشی» یکشنبه ۳ شهریور ساعت 14 در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست حسن محدثی و مرضیه ابراهیمی سخنرانی می کنند. «حسن محدثی» جامعه شناس، استاد دانشگاه، نویسنده و مترجم است. محدثی دو سال مدیریت گروه جامعه شناسی دین انجمن جامعه شناسی ایران را عهده دادر بوده است.« دین و حیات اجتماعی: دیالکتیک تغییرات»،« جامعه‌شناسی دین: روایتی ایرانی»، »نظریه ای در باب دین و شادی»،« زیر سقف اعتقاد: بنیان‌های ماقبل انتقادی اندیشه شریعتی»، « مشارکتی در خانواده پیامبر» و « دین در ایران عصر دوم پهلوی» از جمله کتابهایی است که این پژوهشگر به رشته تحریر در آورده است.

«مرضیه ابراهیمی» ، جامعه شناس و استاد دانشگاه شهید بهشتی است که کتابهای «خشونت های اجتماعی در استان البرز» و «جوانان، دینداری هویت اسلامی – ایرانی» و مقالاتی همچون «بررسی وضعیت هویت جوانان»، «بررسی میزان هنجارشکنی ازدواج و علل موثر بر آن»، «تحلیلی کیفی از جرایم خشن زنان زمینه ها و انگیزه ها» و «مطالعه کیفی عوامل موثر بر گرایش دختران به رابطه با جنس مخالف» را نوشته است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی