رتبه اول کنکور زبان: شما با رتبه کنکور تعریف نمی‌شوید


رتبه اول کنکور زبان: شما با رتبه کنکور تعریف نمی‌شوید

رتبه اول کنکور زبان و 188 کنکور ریاضی در گفتگو با خبرآنلاین از سال کنکور و برنامه‌اش برای آینده گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صالح شاملو رتبه یک کنکور زبان و ۱۸۸ کنکور ریاضی است. او در گفتگو با خبرآنلاین گفت: «شما با رتبه کنکور تعریف نمی‌شوید. عدد کنکور فقط چیزی است که از طریق آن می‌توانید وارد دانشگاه شوید.»

شاملو نقش مدرسه غیرانتفاعی و محل زندگی‌اش را در موفقیتش در کنکور موثر می‌داند اما معتقد است شرایط مدارس با هم فرق می‌کند و مدرسه البرز را مثال حرفش می‌کند که مدرسه‌ای دولتی اما قوی است.

او در پاسخ به سوالی درباره کلاس‌های کنکور می‌گوید: اگر مدرسه‌تان برای کنکور کار می‌کند، دیگر لازم نیست در این کلاس‌ها شرکت کنید. چون خود مدرسه در این زمینه تلاش می‌کند تا شما نتیجه خوبی بگیرید. بالاخره برای خودشان هم به نوعی تبلیغ و افتخار است. ما در مدرسه، در رشته‌های تجربی و ریاضی رتبه‌های ۲۸ و ۹۳ داشتیم.

رتبه اول کنکور در رابطه با اینکه اگر مدرسه دولتی می‌رفتید، به این موفقیت می‌رسیدید، گفت: قطعا نه. چون در آن سطح از جامعه شاید نمی‌توانستم با زبان انگلیسی سر و کار داشته باشم و کلاس زبان بروم و همین‌طور اینکه سطح مدارس متفاوت بود. البته مدارس با هم فرق دارند و بعضی از آن‌ها واقعا معلم‌های خوبی دارند، حتی بعضی از معلم‌های ما در مدارس دولتی هم تدریس می‌کردند. ولی قطعا به این موفقیت نمی‌رسیدم.

مشروح این مصاحبه را اینجا بخوانید

۴۷۲۳۷

کد خبر 1291129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟