تقویت وحدت ملی تکلیف مهم مدیران است


تقویت وحدت ملی تکلیف مهم مدیران است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی ملی در سایه ولایت فقیه از تکالیف مهم مدیران است که باید در تمامی بخش ها بیش از پیش جاری شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: دعواهای سیاسی و جناحی آفت جامعه اسلامی است و حلقه مدیریتی کشور و استان باید با آگاهی از این آسیب دوری کنند چراکه سیاست زدگی مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: حفظ و تقویت امنیت و آرامش، وحدت تکلیفی همگانی است و افرادی که به هر دلیل این مسایل مهم را نادیده بگیرند باید در محضر مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: رعایت موازین اسلامی از قبیل برخورداری از وجدان کاری، احترام به حقوق ملت، تقوا، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار خصیصه محوری مدیران در نظام اسلامی است که باید در جامعه روزبه روز بهبود یابد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است و خداوند متعال این نعمت ارزشمند را به ملت ایران ارزانی داشته و در تاریخ انقلاب اسلامی ابتدا رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری عامل عزت و افتخار ملت ایران بوده است و مردم و مسئولان باید همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بوده و در راستای منویات معظم له گام بردارند.

وی در خصوص مناسک حج امسال نیز گفت: به برکت اقتدار و عظمت ایران اسلامی و جبهه مقاومت رفتار عوامل آل سعود با ملت ایران و شیعیان متفاوت از سال های گذشته بود و رفتار شایسته ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حفظ و تقویت اتحاد شیعی و سنی در راستای گسترش وحدت جهان اسلام ظرفیت بزرگی است که باید به آن تکیه کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص عید سعید غدیر نیز گفت: تفکر ولایی قدرت نرم و از اصول پایه دین مبین اسلام است و پیام واقعه غدیر، ولایت پذیری و تبعیت از قرآن و عترت است که باید زوایا و ابعاد این پیام مترقی به بهترین شکل بازگو و منتشر شود.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !