دانش آموزان انجمنی کشور غذای نذری توزیع کردند


دانش آموزان انجمنی کشور غذای نذری توزیع کردند

کرج - ایرنا - به مناسبت عید سعید غدیر دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی کشور شامگاه سه شنبه در مناطق مختلف کشور سفره اطعام 40 هزار نفری پهن کردند.

در سال های گذشته با تبلیغات گسترده در خصوص اطعام روز عید غدیر، گروه های مختلف مردمی در محله ها و شهرها به پخت غذا و توزیع آن بین مردم اقدام کرده و عید غدیر را گرامی داشته اند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: همزمان با سعیدعید غدیر، کار پخت غذای نذری و پخش آن در میان مردم به ویژه ایتام و مستمندان در شهرهای مختلف انجام شد.

حسین تاریخی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج اظهارداشت: در این طرح با برکت استان های مرکزی با اطعام ۱۵ هزار نفر ، البرز با اطعام ۱۴ هزار نفر، خوزستان با ۲ هزار نفر و فارس با ۲ هزار نفر در بیشترین اطعام را انجام دادند.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان نیز با طرح مهر پدر به میزبانی و اطعام نیازمندان در استان گلستان رفتند ، ادامه داد: اتحادیه اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی ضمن اطعام نیازمندان به دیدار

خانواده های سادات رفتند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور اضافه کرد: به همت دانش آموزان مرودشتی در استان فارس هم بسته بندی ۲هزار ۵۰۰ سبد غذایی شامل حبوبات، برنج، ماکارونی، تن ماهی، رب گوجه و... صورت گرفت و در بین نیازمندان توزیع شد.

تاریخی یادآورشد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور دراعیاد بزرگ دیگر سال همانند عید قربان نیز با کمک های مردمی، ذبح چندین راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان را داشته است.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید