کلمنت مجبور شد از رضایی استفاده کند!/انتقال ابراهیمی به السیلیه منتفی شد


کلمنت مجبور شد از رضایی استفاده کند!/انتقال ابراهیمی به السیلیه منتفی شد
یک رسانه بلژیکی دلیل اعتماد دوباره سرمربی بروژ به مهاجم ایرانی اش را بیان کرد.

به گزارش فارس، شب گذشته کلوپ بروژ بلژیک که مهاجم ایرانی کاوه رضایی را در اختیار دارد به مصاف لاسک اتریش رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر بروژ خاتمه یافت.

کاوه رضایی در دقیقه ۷۴ وارد میدان شد.مهاجم ایرانی در دقیقه ۹۰ تا یک قدمی به ثمر رساندن گل پیش رفت که با مهار توپ توسط گلر از این مهم باز ماند.

امروز سایت «gva» بلژیک به حضور رضایی بعد از مدت ها غیبت از ترکیب بروژ پرداخت و دلیل اعتماد دوباره کلمنت، سرمربی بروژ را این طور بیان کرد: کاوه نیز بعد از مدت ها در این بازی دقایقی برای بروژ بازی کرد. مهاجم ایرانی در هفته های اخیر از حضور در ترکیب اصلی شکست خورده بود ولی کلمنت مجبور به بازی دادن او شد. رضایی به لطف جیل فوسن(مهاجم دیگر بروژ) که به خاطر زایمان همسرش در بلژیک مانده و همراه تیم نیامد او دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.

انتقال ابراهیمی به السیلیه منتفی شد/ تیم انصاری‌فرد پرونده لژیونرهایش را بست

باشگاه السیلیه قطر اعلام کرد که مبارک بوصوفه، بازیکن تیم ملی مراکش را با قراردادی ۲ ساله به خدمت گرفته است.

السیلیه اعلام کرد که با جذب بوصوفه پروژه جذب لژیونرها در این بسته شد و او به عنوان چهارمین لژیونر تیم ثبت شد. پیش از این شایعات مبنی بر حضور امید ابراهیمی، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو سابق باشگاه الاهلی قطر در این تیم مطرح بود که با این انتقال کاملا منتفی شد.

السیلیه قطر در این فصل کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد. پیش از این برخی از رسانه ها از احتمال انتقال ابراهیمی به الدحیل قطر را نیز خبر داده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر