اهدای 50 میلیون ریال بسته غذایی به ایتام پارسیان


اهدای 50 میلیون ریال بسته غذایی به ایتام پارسیان

فرح بخش از اهدای 50 میلیون ریال بسته غذایی به مناسبت عید غدیر ویژه ایتام در این شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: دو هزار پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

« اصغر فرح بخش »، رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دهه ولایت و روز بیعت با امیر مؤمنان علی(ع)، روز جشن و شادی جهان اسلام است و به همین مناسبت برنامه های متعددی از سوی کانون های فرهنگ هنری مساجد در شهرستان پارسیان طراحی شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ویژه امام علی(ع) به ایتام درس بزرگی است که جهان اسلام از آن گرفته، لذا ما نیز به عنوان رهروان آن امام بر آن شدیم که در جهت احیاء این سنت حسنه ایتام را مورد توجه قرار بدهیم.

فرحبخش با اشاره به عید الاکبر بودن غدیر خاطرنشان کرد: همان گونه که ائمه معصومین(ع) عید غدیر را بزرگترین عید اسلامی معرفی کردند ما نیز با تأسی به کلام معصومین روز غدیر را باید بزرگ بشماریم و شادی را در بین مردم منتشر کنیم، لذا ایتام در درجه اول توجه قرار خواهند گرفت.

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد پارسیان در پایان ضمن تقدیر از خیرین و معتمدین شهرستان در اعتماد به کانون ها و پرداخت هزینه 50 میلیون ریالی تهیه بسته غذایی ویژه ایتام، گفت: توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن های ولایت از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان پارسیان است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت