فعالیت 3 هزار مبلغ در سراسر کشور ویژه عید غدیر/ فرهنگ اطعام فقرا تبلیغ شود


فعالیت 3 هزار مبلغ در سراسر کشور ویژه عید غدیر/ فرهنگ اطعام فقرا تبلیغ شود

حجت‌الاسلام باباخانی با اشاره‌به وجود بیش از سه هزار روحانی مستقر و فعالیت 150 پایگاه اجتماعی در سطح کشور در مناسبت‌های مذهبی همچون عید غدیر، گفت: اگر ایده‌های جدید و ظرفیت حوزه و دانشگاه با غدیر پیوند بخورد، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: برنامه «صبح و گفتگو» درباره اعزام سه هزار مبلغ دینی به مساجد و هیئات کشور به مناسبت عید غدیر و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام «مجید باباخانی»، مدیر تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت.

حجت الاسلام «مجید باباخانی» در این برنامه رادیویی اظهار کرد: هدف مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای برنامه های ثابت، تبدیل جریان تبلیغی به یک جریان تربیتی است.

مدیر تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مبلغانی که از سوی سازمان اعزام می شوند انواع آموزش و محتواهای مختلف را در دوره های ثابت فراگرفته و اقدام می کنند.

وی با اعلام وجود بیش از سه هزار روحانی مستقر و فعالیت ۱۵۰ نقطه پایگاه اجتماعی در سطح کشور، گفت: این تعداد از روحانیون و پایگاه های اجتماعی در مناسبت ها و اعیاد مختلف در سراسر کشور برای اجرای برنامه های تبلیغی فرهنگی حضور می یابند.

حجت الاسلام باباخانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ سفره اطعام برای فقرا و قشر ضعیف در عید غدیر و حل بخشی از مشکلات مردم از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این عید بزرگ است.

حجت الاسلام باباخانی با اشاره به اینکه انواع ایده های جذاب برای تبلیغ و ابلاغ بزرگ ترین خبر در همایش سازمان تبلیغات استان تهران مطرح و بررسی شده، تأکید کرد: نباید صرفا به روش های سنتی اکتفا کرد. اگر ایده های جدید، ظرفیت دانشگاه و حوزه و جوانان در پیوند با غدیر شکل بگیرند بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور حل می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت