کاروان پیاده روی غدیریه مسجد و کانون صاحب الزمان(عج ) کهوروئیه 14 ساله می شود


کاروان پیاده روی غدیریه مسجد و کانون صاحب الزمان(عج ) کهوروئیه 14 ساله می شود

دادخدا کمالی، گفت: 14 سال متوالی است که راس ساعت 6 صبح روز عید غدیر کاروان پیاده روی غدیریه از مقابل درب مسجد صاحب الزمان(عج) کهوروئیه در 2 ستون به سمت جاده خاکی شهر جیرفت حرکت می کند.

« دادخدا کمالی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر مسجد و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) کهوروئیه در نظر دارد به منظور معرفی و بصیرت افزایی مردم نسبت به واقعه عظیم غدیر خم ویژه برنامه هایی را اجرا کند.
مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) کهوروئیه، بیان داشت: در همین راستا از امروز محله و مسجد صاحب الزمان(عج) کهوروئیه آذین بندی می شود.
وی، افزود: یک روز قبل از عید غدیر خم ایستگاه صلواتی برگزار و شربت و شیرینی بین مردم توزیع می شود.
کمالی، ادامه داد: راس ساعت ۶ صبح روز عید غدیر کاروان پیاده روی غدیریه از مقابل درب مسجد صاحب الزمان(عج) کهوروئیه در ۲ ستون به سمت سد خاکی شهر جیرفت حرکت می کند.
مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) کهوروئیه، اضافه کرد: در نزدیکی این سد، مکانی برای برگزاری جشن عید غدیر خم در نظر گرفته شده است.
وی، با اشاره به برنامه های این جشن، ابراز داشت: تلاوت آیاتی از کلام وحی، قرائت زیارت نامه امین الله، سخنرانی حجت الاسلام محب الدینی از سخنوران مشهد، مسابقه های طناب کشی و تیراندازی و اهدا جوایز از ویژه برنامه هایی است که در این جشن اجرا می شوند.
کمالی، اظهار داشت: این برنامه ۱۴ سال متوالی است که اجرا می شود و در پایان مراسم شربت، شیرینی و آش نذری در بین مردم توزیع می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس